Snipp, snapp...?

Fru V

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Må få ut litt bekymringer her..

Siden forrige mandag har jeg hatt sterke smerter i korsryggen, har sovet med varmepute for å lindre. I helga startet en masse stikkinger og vondt i underlivet, sammenhengende smerter. Vet ikke om det er innbilning, men kan kjennes ut som symptomene er på vei bort.

Er 8+5 i dag, så et friskt foster med bankende hjerte 7+1.

F... Er så redd for at alt har gått galt nå..
Har bestilt meg time til privat UL i morgen, men det er så "lenge" til. Merker jeg er skikkelig pessimist :(

Jeg har ingen erfaring; da jeg mistet i MA, så sa ikke kroppen fra på noe som helst vis.. Men kan ikke smertene også komme av bekkenløsning? Håper at alt står bra til med spiren din[emoji173]️

Det høres for meg at du har bekkenløsning. Du bør dra til legen og fortelle om smertene. Legen vil skjønne det med en gang hva det er [emoji6] Jeg plages med bekkenløsning og er for tiden sykemeldt, så det viktigste for meg er å ta det med ro og gå turer hver dag hvis jeg kan i skogen, hvertfall ikke på asfalt. Og time til fysioterapeut er et must! [emoji106]

Du kan prøve å tøye ut fremsiden av lår, rompen og hofteleddsbøyeren for å se om det hjelper. Både legen og jordmor har anbefalt det til meg, og det har hjulpet mot smerter i korsrygg og på innsiden av lårene(helt øverst). [emoji4]

Jeg har også begynt å få menssmerter i ryggen nå de siste dagene. Spesielt vondt er det etter å ha ligget en stund. Er uke 11+4 nå og kjenner at jeg blir litt urolig av dette. [emoji45]

Må få ut litt bekymringer her..

Siden forrige mandag har jeg hatt sterke smerter i korsryggen, har sovet med varmepute for å lindre. I helga startet en masse stikkinger og vondt i underlivet, sammenhengende smerter. Vet ikke om det er innbilning, men kan kjennes ut som symptomene er på vei bort.

Er 8+5 i dag, så et friskt foster med bankende hjerte 7+1.

F... Er så redd for at alt har gått galt nå..
Har bestilt meg time til privat UL i morgen, men det er så "lenge" til. Merker jeg er skikkelig pessimist :(

Hvordan gikk det på UL?:)

Fikk time til jordmor, som igjen henviste meg til øyeblikkelig time på sykehuset. Fikk se et raskt, bankende hjerte og et foster som hadde akkurat den størrelsen det skulle :Heartred

Overlegen kunne ikke finne noen forklaring på smertene mine, ble undersøkt veldig nøye. Så hun sa så lenge det ikke kom noe blod, så antok hun at det var livmora som strakk og tøyde på seg. Og siden jeg er andregangs, så mente hun at det kunne gjøre disse smertene verre! Så da slår jeg meg til ro med det :)

For et helsevesen vi har her i Norge! :D

Back
Topp