Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tiden flyr!
Jeg skulle ønske svigermora mi kunne lage noe sånt også, jeg... Hun lager bare masse STYGGE klær som ikke kan brukes i offentlighet, som hun vil prakke på meg!Vet det høres utakknemlig ut, men dette er virkelig stygt!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg klarte å prate meg vekk fra å ta med noe særlig hjem etter sommerferien ettersom vi ikke vet hva det blir, men hun kommer nok draganes med det når jeg har født skal dere se, og gjett hvem som skal ta bilder og vise dere at jeg ikke er utakknemlig, men ganske normal[&:]
ORIGINAL: Sasha
ORIGINAL: Tiden flyr!
Jeg skulle ønske svigermora mi kunne lage noe sånt også, jeg... Hun lager bare masse STYGGE klær som ikke kan brukes i offentlighet, som hun vil prakke på meg!Vet det høres utakknemlig ut, men dette er virkelig stygt!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg klarte å prate meg vekk fra å ta med noe særlig hjem etter sommerferien ettersom vi ikke vet hva det blir, men hun kommer nok draganes med det når jeg har født skal dere se, og gjett hvem som skal ta bilder og vise dere at jeg ikke er utakknemlig, men ganske normal[&:]
Det er helt forferdelig å måtte ta imot noe som man synes er stygt,også blir det sikkert forventet etterpå at man skal bruke det også.. [&:] [8|]
Kan du ikke finne oppskrift selv og kjøpe garn,og spørre om din svigermor har lyst til å strikke det..? På den måten så får hun strikket til barnebarnet sitt,og du kan kanskje få noe som du faktisk synes er fint [;)]
Det er sånn som jeg gjør det må jeg innrømme [8|] [:D]

Men takk for forslaget, hun bor heldigvis 60 mil unna, og kan ikke inspsiere klesforbruket[:D]