Snille snille mannen min

LykkeligTrollmor

Elsker forumet
Jeg sitter her og later meg.. han lager nachos til oss.. så da er det snart deilig mat, kald pepsi max.. og ROBINSON!! ;)

Deilig da! Heldig du!

Her er mannen dratt på jobb, han er på vei opp til Trondheim. Kjører Trondheim hele uka! [&:]

ja, det skal vi - kose oss ;)

MrsPink; Kjører han lastebil? er han borte lenge av gangen da? hvordan syns du det går da? Går seg vel kanskje til nå når Ida begynner å bli litt "større".. men husker selv at jeg syns  det var slitsomt i førsten å være alene med de. ;)

ORIGINAL: LykkeligTrollmor

ja, det skal vi - kose oss ;)

MrsPink; Kjører han lastebil? er han borte lenge av gangen da? hvordan syns du det går da? Går seg vel kanskje til nå når Ida begynner å bli litt "større".. men husker selv at jeg syns  det var slitsomt i førsten å være alene med de. ;)

Ja, han kjører lastebil. En uke i mnd kjører han langt. Da er det 3 turer opp til Trondheim. Vi bor i Sandefjord. Så det er et stykke. Ellers kjører han til Oslo og Fredrikstad. Da er han hjemme hver ettermiddag/kveld. Blir lange dager med jobbing, ikke så lett når det er trafikk inn i bilde. Stadig køer her og der.. hehe. Ellers går det egentlig greit når han er borte. Blir litt alene mamma akkurat da! Men mamma bor 2 min bort i gata her, så har mye hjelp av henne. [:D] Vil vel tippe det blir mere styr nå etter vært som Ida begynner å bevege seg! Allerede nå så ruller hun fra rygg til mage. Tidligere ute enn det Helene var. Så blir spennende om hun fortsetter i dette tempoet.. hehe.

Back
Topp