Snille rare mannen min...

Linka

Gift med forumet
Da jeg møtte samboeren min så skjedde ting ganske fort og ti mnder senere ble Christian født. Snakk om og bli tatt på senga..hehehe...
Nå er Alexander kommet til verden og vi fant ut at to var et fint nummer. Sambo ville stoppe etter en, men fant også ut at to kanskje var litt bedre. Mye selskap i hverandre. Vi har begge søsken så to var bra.

Men... i det siste så syntes jeg han har lekt litt mye med tanken på en til. Før var det lissom ikke noe snakk om det i det hele tatt, men nå er det lissom rett ofte han sier.... vi har jo ikke fått en jente enda da...og vi har jo 7 seters bil....
Han elsker gutta sine over alt på jord, men skulle også ønske han fikk ei jente. Han er også klar over at slike ting har man ingen garanti over.

Han er nå søt da som surrer rundt her og snakker for seg selv.

Stolteste pappan kom ut fra soverommet idag og strålte over at Alexander hadde ligget ved siden av han og små snakket og smilt masse. Tror det var godt for han siden Alexander er litt grinete når han kommer til pappaen sin.

Klemmer fra meg.

Spennende da, å se om det blir en tredje da. Veldig greit når man er enige da, om når man er fornøyd. Det er så kjipt når den ene vil ha fler og ikke den andre.

Kos dere masse med guttene, og hverandre, så kanskje....[;)]

Det samme har æ også opplevd... Han va helt bestemt å klippe strengen etter vi va ferdig med gutten. Men,men...nu vil han vente likevell. Er ikke no hast med det, sier han[;)]   Kanskje Æ får lyst på en til, sier han og...heh,heh...
 Men vi skulle i utganspunkt ha bare en, så mye sleit vi i starten. Vi er merkelige vi menneska, det er kanske greit å glemme det onde til slutt. spesielt når resultate er så fin og noe man har skapt selv.
 Så har æ og merka at han duller mye med gutten, mere nu enn med første. Tror at han også følte at tia går alt for fort og den her  spedbarn tia hvertfall.  det er bare nu man kan nyte det, ikke om ett år... da raser dem av gårde.

Hehe.. ja mannfolka er rare dem. Kanskje vi treffes her igjen på terminklubben nygravide.
Klem

Åååå...så koselig for pappaen å få litt kose tid med Alexander da! Er noe spesielt å se far og sønn/datter sammen...blir liksom litt rørt jeg da! [:)] Er sååå søte!!
Thihihi...kansje vi treffes igjen i terminklubben ja...jeg har veldig lyst på flere i alle fall...

Samboer ville aldri ha flere etter den første han. Fikk helt skrekken etter et kjempekomplisert sv.skap og fødsel.. Men endeli etter 6år lot han seg overtale etter MYE mas fra min side.. og vips der kom Jonas!
Denne gangen gikk alt på skinner,var kjempesprek hele tiden og fødselen var gjort på en time! Så NÅ vil han gjerne ha flere da, siden det gikk så greit! hehehehe....rare dyr desse mannfolka![:D]

Back
Topp