måtte ut dit en tur idag, å sutre litt, jeg har så lyst på potetball! men får det ikke til slik som pappa lager den... så han skal lage en diger gryte til meg
forrige gang var det fårikål, han kokte store gryter, å jeg spiste hehe.
godt å slike gode snille i livet sitt, han kan virklig husmannskost!
måtte skryte av min kjære pappa litt.
mannen eren svipptur i hjemtraktene sine, kommer tilbake fredag, men han har ringt x antall ganger idag, GÅR DET BRA? er du dårlig? trenger du noe? skal jeg komme nå? sikker på at det går bra? bare si fra om det er noe, blir helt rørt av det gitt=)
og mamma ringte før idag, hun var på shopping , og hadde sett noen nyyyydelig bukser til Kira Otalie, og en veske, og en ditt, og en datt, kjempekoslig å få slike tlfer også, hun måtte ha full opptatering om hvordan det gikk med barnebarnet og det kommende barnebarnet, hadde plukka ut ny tråd og funnet fint mønster osv =)
en skrytestatus, jeg er så gla jeg har slike godinger i livet mitt =)
forrige gang var det fårikål, han kokte store gryter, å jeg spiste hehe.
godt å slike gode snille i livet sitt, han kan virklig husmannskost!
måtte skryte av min kjære pappa litt.
mannen eren svipptur i hjemtraktene sine, kommer tilbake fredag, men han har ringt x antall ganger idag, GÅR DET BRA? er du dårlig? trenger du noe? skal jeg komme nå? sikker på at det går bra? bare si fra om det er noe, blir helt rørt av det gitt=)
og mamma ringte før idag, hun var på shopping , og hadde sett noen nyyyydelig bukser til Kira Otalie, og en veske, og en ditt, og en datt, kjempekoslig å få slike tlfer også, hun måtte ha full opptatering om hvordan det gikk med barnebarnet og det kommende barnebarnet, hadde plukka ut ny tråd og funnet fint mønster osv =)
en skrytestatus, jeg er så gla jeg har slike godinger i livet mitt =)