snille pappa`n min <3

candleburn

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
måtte ut dit en tur idag, å sutre litt, jeg har så lyst på potetball! men får det ikke til slik som pappa lager den... så han skal lage en diger gryte til meg :D
forrige gang var det fårikål, han kokte store gryter, å jeg spiste hehe.
godt å slike gode snille i livet sitt, han kan virklig husmannskost!
måtte skryte av min kjære pappa litt.

mannen eren svipptur i hjemtraktene sine, kommer tilbake fredag, men han har ringt x antall ganger idag, GÅR DET BRA? er du dårlig? trenger du noe? skal jeg komme nå? sikker på at det går bra? bare si fra om det er noe, blir helt rørt av det gitt=)

og mamma ringte før idag, hun var på shopping , og hadde sett noen nyyyydelig bukser til Kira Otalie, og en veske, og en ditt, og en datt, kjempekoslig å få slike tlfer også, hun måtte ha full opptatering om hvordan det gikk med barnebarnet og det kommende barnebarnet, hadde plukka ut ny tråd og funnet fint mønster osv =)

en skrytestatus, jeg er så gla jeg har slike godinger i livet mitt =)

Åå det er så koselig :D

Her skal den flinke pappaen min lage speile, hjørnebord og sofabord til meg som ville hatt en samlet verdi på over 25000 kr om jeg skulle kjøpt det i butikken :D ImageUploadedByBV Forum1381959044.855009.jpgImageUploadedByBV Forum1381959068.771247.jpg han laget dette til hytta og nå skal jeg få det samme hjemme:D elsker den rustikke stilen:D det runde bordet vil bli hjørnebord, så blir det stuebordet samme stilen bare rektangulært og speilet skal være avlangt:D gleder meg:D

Sent from my iPhone using BV Forum

Ååå så flink han er ! Var kjempelekkert, får bare si fra om han har lite å gjøre:p
Hva skulle man gjort uten pappan sin:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ååå så flink han er ! Var kjempelekkert, får bare si fra om han har lite å gjøre:p
Hva skulle man gjort uten pappan sin:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Takk:D
Aner ikke. Er en skikkelig pappa jente :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Pappaer er det beste å ha ❤️ gleder meg til å fortelle at han skal bli bestefar:) selv om han har to fra før av så er det nok litt spesielt, da jeg er hans eneste datter og dette blir mitt første barn. (Stesønnen (min halvbror) har to fra før av) husker stemmen hans da jeg mista sist, han ble nok litt skuffa og lei seg stakar....

❤️ 26.06.2014 ❤️
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

åååw så koselig da. her skal jeg invitere mamma til å komme hit på fårikål middag. eneste hun trenger å gjøre er å lage den . åsså eter vi det sammen. omnomnomnomno

Pappaer er det beste å ha ❤️ gleder meg til å fortelle at han skal bli bestefar:) selv om han har to fra før av så er det nok litt spesielt, da jeg er hans eneste datter og dette blir mitt første barn. (Stesønnen (min halvbror) har to fra før av) husker stemmen hans da jeg mista sist, han ble nok litt skuffa og lei seg stakar....

❤️ 26.06.2014 ❤️

ja da er nok det litt extra stas =) så koslig når besteforeldre engasjerer seg..
det går nok bra med spira di skal du se, for vi her inne har sagt at den skal bli der til den er ferdig, sånn er det :)

åååw så koselig da. her skal jeg invitere mamma til å komme hit på fårikål middag. eneste hun trenger å gjøre er å lage den . åsså eter vi det sammen. omnomnomnomno

hehe, det var en ny type invitasjon :P
har ikke samme suge etter fårikål nå som sist, herrefred å bevare for noen mengder jeg gikk igjennom!
så nå er det ball med saltkjøtt å surip =) gler meg som en unge på julafta hihi

gubben nekter å være hjemme når det er fårikål. så her skal jeg kose meg en hel måned med fårikål. å jeg får vann i munnen av tanken....

ja da er nok det litt extra stas =) så koslig når besteforeldre engasjerer seg..
det går nok bra med spira di skal du se, for vi her inne har sagt at den skal bli der til den er ferdig, sånn er det :)

Er nok det: ) krysser alt jeg har for at den skal holde seg der til slutten av juni:) tusen takk

❤️ 26.06.2014 ❤️

Å for en snill og god pappa du har:) min er også snill og god, og elsker barnebarna sine over alt på jord:)

Back
Topp