snille mannen

nordlands pia

Glad i forumet
i dag har mannen spandert time på frisøren på meg klipp og striping. det ble kjempe fint å det gjorde godt å kunne føle seg litt vell på håret nå. alle slike små påskjønnelser gjør godt for en sliten gravid kropp. heldig er jeg som har en mann som vil jeg skal ha det bra heile tia...skryte må jeg jo av mannen.

Så snill mannen din er da. Deilig med sånne overraskelser.
Kunne igrunn trengt en tur til frisøren selv jeg, men men.

digg med snille menn[;)]

Kjekt med snill mann. Har snill mann selv i dag jeg. Jeg sitter så mye på dataen, og den stolen vi har er vond og lager litt riper i gulvet. Så jeg har vist fortjent en ny stol, som gubben nå monterer. Jippiiii!!!! Da kan jeg sitte på bv i timesvis...hihi

ORIGINAL: leja

Kjekt med snill mann. Har snill mann selv i dag jeg. Jeg sitter så mye på dataen, og den stolen vi har er vond og lager litt riper i gulvet. Så jeg har vist fortjent en ny stol, som gubben nå monterer. Jippiiii!!!! Da kan jeg sitte på bv i timesvis...hihi

Heldig du er, bra med menn som vet å prioritere riktig [:D]

ja det er godt å føle at man blir tatt vare på. han sier han vil gjøre allt for sist gang var han så lite til stede . på overtid bestandig, hjalp men lite med gutten vår noe som gjorde at jeg ble utslitt. å sa at jeg ikke ville ha flere barn. men nå veit han ikke hva godt han skal gjøre. han sier han har så dårlig samvittighet for sist. sier han ikke må tneke slik men det gjør han. så han står virkelig på her hjemme føler meg som ei prinsesse som blir oppvarta både i hodet og i ræva. syns det er kos men vil ikke bli bortskjemmt heller liksom. risikerer jeg begynner å ta slikt som selvfølge å det vil jeg ikke.

Back
Topp