Snille mannen min

sas

Gift med forumet
Jeg bare må dele med dere dette her. Jeg var på byen på lørdag og manne hadde jo da ansvaret for barna, William våkner dessuten også opp om natten fortsatt. Søndagen var jeg noe redusert da jeg hadde lagt meg sent og sovet kun tre timer. Hele dagen pusla mannen min rundt i huset, vasket klær, holdt det ryddig, tok seg av barna, dvs jeg tok meg mest av William faktisk men det var ikke noe problem, bare lå på gulvet ved siden av han og lekte med han...også måtte min kjære gjøre noe utendørsarbeid.

Lenger utpå dagen hørte jeg han mumla til seg selv: hva ville jeg gjort hvis hun ikke var hjemme?
Hva prater du om sa jeg. Jo sa han, han prøver å finne ut hva mer som bør gjøres her før jeg eventuelt kan ta en pust i bakken, hva jeg måtte ha gjort hvis du ikke var her...Nå som jeg har fått ny jobb og er mindre sliten, så øpnsker jeg å hjelpe til mer i hjemmet, avslate deg slik at du slipper å være så sliten hele tiden (og sur [:D])
Jeg fikk hakaslepp jeg!! Er du seriøs sa jeg..ja helt ærlig sa han, jeg mener dette.

WOW!!!!!!!!!!!!!!!!! Så igår holdt han på, holdt det like ryddig som jeg forventer at et hjem skal være faktisk og det uten at jeg hadde sagt noen ting!!!!!!! I TILLEGG laget han god mat til oss også!!!!!! Pepperstek!!!!

Fy søren  jeg er sjokkert, glad...Og i dag ringte han og lurte på hvordan jeg hadde det, om alt sto bra til med meg, at formen var bra osv..

Det eneste han aldri kommer til å gjøre er å tørke støv da.hehehe.Men må si det var herlig å slippe å gjøre alt selv, er så fint når det er teamwork (vel, igår gjorde han 90 % av alt som måtte gjøres da..)

Måtte bare dele det med dere

Flinke mannen!
Gi ham et nummer! [:D]

ORIGINAL: snart 3 barnsmor

ORIGINAL: MiniSatan

Flinke mannen!
Gi ham et nummer! [:D]

haha! go for it [;)]

Vel fortjent [:D]

[:D][:D][:D][:D] Moroklumper. Nå ser jeg ikke på det intime mellom en kvinne og en mann noe man skal gjøre seg fortjent til jeg da.
Men jeg passer på å si hvor flink han er, hvor mye jeg setter pris på det etc. Har vært mange sure miner fra min side fordi jeg følte at jeg måtte gjøre alt, kalte han muslim, imot likestilling etc..Han har sikkert fått nok av min surhet og får han er det at jeg er blid en belønning i seg selv..

Back
Topp