snille mammaen min :-)

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Jeg spurte her om dagen om ikke hun kunne sitte barnevakt en kveld i juni sånn at vi kunne gå på kino og ut å spise, det er noe vi ALDRI gjør. (tenkte på juni både pga penger og tid i mai)
da sa hun at hun kunne ha han fra lørdag til søndag en helg så skulle hun spandere en middag ut på oss den kvelden, deretter lurte hun på om vi kanskje ville ta en natt på hotell sånn at vi kunne kose oss med hotellfrokost og sånn også :-)

så andre helga i juni skal vi på kino, ut og spise, sove en natt på hotell og kose oss med hotellfrokost på mamma sin regning mens hun passer gutten :-)

Åååååå, så deilig :) Snille mammaen din :)

For en snill mamma du har!
Vi og håper på å få litt barnevakt i tiden fram til fødsel, når nr to er født regner jeg med det blir mye vanskeligere å få barnevakt. Så dét lønner seg å gjøre det nå.
Hotellovernatting og frokost høres veeeeldig deilig ut!!! :)

Det var virkelig snilt! Så deilig for dere med en skikkelig kjærestekveld :)

åååå så heldig, det kaller jeg virkelig en snill mamma :) Det må dere NYTE fullt ut :)

Hørtes ikke vondt ut :P så snill hun er som vil gjøre dette for dere :D

Snille mammaen din <3 Kos dere en hel drøss når helgen kommer :D

Så snill mamma :-)

ååå ja vi skal kose oss det er sikkert :-)

Shannon jeg tenker også at det kanskje blir litt vanskeligere når det blir 2 og uansett blir det lenge til jeg vil levere fra meg baby hehe så vi må prøve å benytte sjansen nå i svangerskapet :-)

å som jeg gleder meg til den helgen :-) det hotellet har jo også flere ganger blitt kåret til å ha Norges beste frokost :-)

Så kjekt da:):) godt å ha noe å se frem til, og ikke minst leve på en stund frem i tid! Koooos dere!:)

ååå ja vi skal kose oss det er sikkert :-)

Shannon jeg tenker også at det kanskje blir litt vanskeligere når det blir 2 og uansett blir det lenge til jeg vil levere fra meg baby hehe så vi må prøve å benytte sjansen nå i svangerskapet :-)

å som jeg gleder meg til den helgen :-) det hotellet har jo også flere ganger blitt kåret til å ha Norges beste frokost :-)

Du sier noe der og, tror nok det drøyer lengre før jeg låner bort babyen denne gangen enn sist, sist var jeg alenemor med behov for avlastning/variasjon, så jeg lånte vekk Thale første gang da hun var tre mnd.. Nå er jo situasjonen en heeeelt annen heldigvis :D

Norges beste frokost også altså? Hvor har de det?
Har hørt skildringer fra et hotell i trheim som lå høyt oppe på lista, om du skal på noe bedre enn det vil jeg ønske deg lykke til, du kommer til å bli SÅ mett! :P

hehe nei det er det i Trondheim ja :-) Rica Nidelven Hotell :-)

Ganske kjent for å være et konferansehotell også det er det ikke?

Jo jeg mener det ja :-) er et ganske nytt hotell og skal være fint :-)

Ååå snill mamma du har:) Så hyggelig tenkt av henne. Nyt det!! og koser dere masse:)

ja det skal vi virkelig nyte og kose oss med :-)

Back
Topp