Snille mamma og alt i boks!

Nutte87

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Mamma ville kjøpe seng i julegave til snuppa :) vi ville gjerne ha en seng vi kunne bruke i stua og på soverommet. Vi har ikke et stort soverom, så en sprinkelseng ønsket vi ikke i starten og jeg ville ha muligheten å ha henne nær sengen vis hun ikke skulle ligge i mellom oss. Så valget falt på denne! Gleder meg til den kommer :D så med den på vei og hente vogn på lørdag, så er alt i boks! Skulle noe mangle, så får vi ta det etter fødselen :)
c3e16fffe476d2551556f8cd426fb766
9339bfd5fab510051f55f95ac0467ee4
a9d27ec84e3e1d1afbeda30b60bf2679

Så gøy :D jeg fikk også sånn av mamma :p bare sånn som man skal ha på soverommet da. Går ikke bare å rulle opp den 4 veggen liksom :) men veldig kjekt!

Heldige oss :D

Så gøy :D jeg fikk også sånn av mamma :p bare sånn som man skal ha på soverommet da. Går ikke bare å rulle opp den 4 veggen liksom :) men veldig kjekt!

Heldige oss :D
Ja jeg syns den så veldig grei ut! Bruke den som seng i stua på dagen også flytter den inn på min side av sengen på kvelden når vi ikke skal ha henne i mellom oss mer. Må se hvordan det går :) kjekt å ha et alternativ enn kun babynest i mellom oss i senga :) er du fornøyd med den? Ikke sett den live.

Ja jeg syns den så veldig grei ut! Bruke den som seng i stua på dagen også flytter den inn på min side av sengen på kvelden når vi ikke skal ha henne i mellom oss mer. Må se hvordan det går :) kjekt å ha et alternativ enn kun babynest i mellom oss i senga :) er du fornøyd med den? Ikke sett den live.

Ikke sant :) det er veldig praktisk :) vi har vugge i stua. Så trengte bare noe på rommet vårt. Jeg sover dårlig om jeg har mye i senga mi. Kan nesten ikke ha mannen der :p så blir greit å kunne ha henne nær men samtidig ikke helt oppi meg.

Vi satt den akkurat opp, ser veldig grei ut. Men må ha et gulvteppe under den. For den sklir veldig fort ut fra vår seng. Å vi har ramme madrass så ikke så mye å feste den i.

Ikke sant :) det er veldig praktisk :) vi har vugge i stua. Så trengte bare noe på rommet vårt. Jeg sover dårlig om jeg har mye i senga mi. Kan nesten ikke ha mannen der :p så blir greit å kunne ha henne nær men samtidig ikke helt oppi meg.

Vi satt den akkurat opp, ser veldig grei ut. Men må ha et gulvteppe under den. For den sklir veldig fort ut fra vår seng. Å vi har ramme madrass så ikke så mye å feste den i.
Jeg også sover dårlig med for mye i senga :p min datter kommer aldri i vår seng, men yngste sønnen til samboeren hender kommer i senga og da sover jeg dårlig! Så derfor tenkte jeg på å ha denne som et alternativ :) fra min side av sengen til veggen vil det ikke være mye mellomrom, så håper den står fint. Vis ikke har jeg sånn antiskli til å ha under tepper, så da legger jeg ned en slik :)

Har også den, synes den er kjempefin og praktisk :) Og lett å pakke med seg om man plutselig sku dra noen sted :)

Har også den, synes den er kjempefin og praktisk :) Og lett å pakke med seg om man plutselig sku dra noen sted :)
Så bra! Ja det står jo at den kan brukes som reiseseng også! Noe som er genialt :) hvor lenge kan denne sengen brukes tenker du? I noen mnd håper jeg :)

En slik har jeg også kjøpt :D Har ikke pakket den ut enda da, venter til det nærmer seg :)
Å så moro at det er flere! Gleder meg til å få den hjem :) er 35+0 på lørdagen, så gleder meg til å få det klart :) tenkte å ha babynest i den i starten.

Så kjekt :) vi har kjøpt en slik seng brukt men en slektning hentet den. Hun bor i en annen by, så vi har ikke fått den i hus :p vi har igrunn ikke klargjort noe enda :p

Vi fikk også en slik fra svigers :) fikk vogn fra mamma, stellebord+sprinkelseng fra pappa, og bilsete fra bestemor :) får ting til meg selv i julegave :)

Ja mamma har i tillegg kjøpt tøfler og ull dress i lille lam til snuppa :) vogn får vi av svigers. Resten har vi kjøpt :) men hadde en del klær osv fra storesøster. Men skal ikke kjøpe mer nå. Snart jul også :p

Back
Topp