Snille kjærsten miiin

Høstmor

Glad i forumet
Novemberlykke 2018
Jeg har jo vært på sykehuset i 2 uker med ekstrem svangerskapskvalme, og har et totalt vekttap på 12 kg så langt, og nå skal min kjære lage favoritt maten min i håp om at jeg kanskje får ned noe- og kanskje beholder det litt:)

Så nå skal vi kose oss med ytrefilet av svin, ostesaus med krydder og røstipoteter:)

Utrolig så snill og tolmodig han har blitt i det siste:):)

Flere som blir bortskjemt?

så snill han er[:D] Men er jo som min samboer sier, jeg bærer barnet og får alle plagene så han må jo gjøre sin del også[8D]
Jeg er også veldig bortskjemt og han er veldig påpasselig med meg og at jeg skal være forsiktig. Sånn det skal være[:)]
Men etter to uker på sykehus og det vekttapet så fortjener du virkelig å bli bortskjemt. Går det bedre med deg nå da?

hehe ja det er jo noe i det samboeren din sier da, men jeg har noen venninder som har kjærester som ikke ofrer de en ekstra tanke, og det synest jeg er jo litt trist- og føler meg veldig glad for at jeg har den kjærsten jeg har:)

Jeg sliter med og få i meg nok drikke og mat er somregel et ikke tema, men i dag har jeg litt lyst på noe så blir spennende og se:) Håper jeg får i meg noen biter vertfall:) Men jeg føler jo at jeg blir litt og litt bedre etterhvert:)

Er ikke ofte jeg ser andre som bor så "nært" meg selv;) Hehe

Ja det syns jeg også er trist. Føler meg derfor veldig heldig[:)]
Krysser fingrene for at du får i deg litt mat, særlig siden det er en favoritt[:)]
Hva mente du med den siste setningen? Bor du i nærheten av der jeg bor...? ikke helt med[8D]

Ser du er fra Molde, og jeg er fra Ålesunds området[;)] hehe bare det jeg mente[:D]

Gikk dårlig med middagen, var en bit så kom det opp igjen[:@], men men ny dag og nye muligheter i morgen.

Jeg har hatt 3 liter iv hver dag, en liter natriumklorid, en liter glucose og en liter med electrolytter som jeg ikke husker hva den het?

Pluss at de prøvde slik næring ( skulle legge inn cvk kateter, men de prøvde i den største venen i armen først) men etter noen timer ble jeg kjempedårlig, hovnet opp og ble kanonrød i annsiktet, fikk høy feber ( 39,9) kvalm,svimmel og klarte ikke løfte hodet- så de måtte tilkalle vakthavende lege som avbrøt behandlingen. Så det var ingen sukse...

Tabeletter ja.. Jeg tar Phenergan morgen og kveld, afipran 20mg x3, pyridoksin x2, og mange vitamin tabeletter som jeg ikke husker i farten...

Nei det er ikke mange fra M&R her.
Synd med maten men bra å se at du er positiv likevel[:)] Satser på det blir bedre i morgen[:)]

Back
Topp