Kan noen av dere fantastiske jenter hjelpe meg?
Jeg elsker jo og legge ut bilder. Men nå som dette nye forumet har kommet så skjønner jeg ingen verdens ting!
Jeg har jo egentlig den gule knappen jeg bruker til og legge inn link fra imageshack.
Men hva nå da? Jeg får bare beskjed om at bildene er for store. At de ikke kan være større enn 200 kb eller noe sånt
Hvordan kan jeg få de så små? Uten at selve bildene blir bittesmå om dere skjønner
Er det noen som har funnet en skikkelig enkel måte og legge ut bilder på?
Hadde satt veldig stor pris på hjelp altså!
Jeg elsker jo og legge ut bilder. Men nå som dette nye forumet har kommet så skjønner jeg ingen verdens ting!
Jeg har jo egentlig den gule knappen jeg bruker til og legge inn link fra imageshack.
Men hva nå da? Jeg får bare beskjed om at bildene er for store. At de ikke kan være større enn 200 kb eller noe sånt
Hvordan kan jeg få de så små? Uten at selve bildene blir bittesmå om dere skjønner
Er det noen som har funnet en skikkelig enkel måte og legge ut bilder på?
Hadde satt veldig stor pris på hjelp altså!

Ingrid Emilie har veldig lite hun, pluss en stooor måne bakpå. Synes han kunne delt litt på, og ikke tatt aaaalt selv. Jeg som hadde drømt om at Ingrid Emilie skulle komme ut med en sånn hårprakt. Men med en mor som har tynt mykt babyhår (og det har ikke blitt noe bedre eter at jeg fikk Ingrid Emilie, alt faller jo av :( )og søsken som nesten ikke hadde hår de første årene, så ligger hun vel litt dårlig an