Snille desemberjenter

LittleWonders

Forumet er livet
VIP
Julegavene 2019
Kan noen av dere fantastiske jenter hjelpe meg?emoticon

Jeg elsker jo og legge ut bilder. Men nå som dette nye forumet har kommet så skjønner jeg ingen verdens ting!
Jeg har jo egentlig den gule knappen jeg bruker til og legge inn link fra imageshack.
Men hva nå da? Jeg får bare beskjed om at bildene er for store. At de ikke kan være større enn 200 kb eller noe såntemoticon

Hvordan kan jeg få de så små? Uten at selve bildene blir bittesmå om dere skjønneremoticon

Er det noen som har funnet en skikkelig enkel måte og legge ut bilder på?emoticon

Hadde satt veldig stor pris på hjelp altså!

Jeg har alltid gjort på samme måte som deg, men nå funker ikke det lenger... :o(

Har funnet ut at om jeg laster opp bilde i imageshack og deretter kopierer bildet med høyreklikk så kan jeg lime det inn her i innlegget mitt!
Finnes sikkert andre måter å gjøre dette på, men synes dette var ganske enkelt!
*venter spent på bilde fra Siljemor*

Tuuusen takk for tipsemoticon

*Prøve RonjaR sitt forslag med et prøvebilde*

Hm, det ble litt lite kanskje? Ser ihvertfall litt lite ut nå, men kanskje det blir bedre når jeg poster det? Uansett; det er ihvertfall et bilde deremoticon 

Da kan det komme bilder fra Siljemor igjenemoticon  Tusen hjertelig takkemoticon

Yohoo!! Det funket gull!emoticon
Tror disse Photpscape montasjene blir små på denne måten, men vanlige enkeltbilder blir som før.. Må i tilfelle lage montasjene større i Photoscape før man lagrer dem.. Hmm....skal teste med noen gamle jeg har liggende på imageshack`n....

Denne montasjen laget jeg større i photoscape..den nøtta hvor man forandrer størrelse.. Og enkeltbilde ble som vanlig...emoticon

åå, herlige bilder daemoticon

Skjønner! Da skal jeg få det til. Tusen takk for hjelpen altsåemoticon  Da kan jeg lage bildetråder igjen! Supert

RonjaR: Var eldstegutten din født med såååå mye hår? emoticon Ingrid Emilie har veldig lite hun, pluss en stooor måne bakpå. Synes han kunne delt litt på, og ikke tatt aaaalt selv. Jeg som hadde drømt om at Ingrid Emilie skulle komme ut med en sånn hårprakt. Men med en mor som har tynt mykt babyhår (og det har ikke blitt noe bedre eter at jeg fikk Ingrid Emilie, alt faller jo av :( )og søsken som nesten ikke hadde hår de første årene, så ligger hun vel litt dårlig an emoticon  

Nydlige bilder dere emoticon  må prøve jeg å...jeg er helt på tur, så hadde håpa d gikk på den måten jeg alltid har gjort!

ååååånei, d funka ikke. makanemoticon

nææææ nå fikk jeg til sånn som RonjaR sa :) Men jeg har ikke laga større str i fotoscapen, valgte større på imageshack bare!

afrodite96 skrev:
RonjaR: Var eldstegutten din født med såååå mye hår? emoticon Ingrid Emilie har veldig lite hun, pluss en stooor måne bakpå. Synes han kunne delt litt på, og ikke tatt aaaalt selv. Jeg som hadde drømt om at Ingrid Emilie skulle komme ut med en sånn hårprakt. Men med en mor som har tynt mykt babyhår (og det har ikke blitt noe bedre eter at jeg fikk Ingrid Emilie, alt faller jo av :( )og søsken som nesten ikke hadde hår de første årene, så ligger hun vel litt dårlig an emoticon  

Hihi...joda, her kom han ut med sveis som Karius og Baktus! Guri, jeg skvatt! emoticon
Egentlig rart at lillebror nesten ikke hadde hår i det hele tatt!
Men skal si deg at det er ikke bare moro med så mye hår på nyfødt baby! Klissete av gulp, tovete i nakken fordi han lå mye på rygg, og frisørbesøk i en alder av 2-3 måneder!

Back
Topp