Snill mann :)

Lykkeliten

Glad i forumet
Vil bare skryte over mannen i huset her. Regner med de fleste kan skryte over mannen i huset etter han har bodd sammen med en hormonell dame i 9 mnd. :P
Fra den dagen vi fant ut at vi ventet barn har ikke mannen rørt alkohol eller noen som helst mat som ikke jeg får spise! Noe som jeg synes er veldig snilt av han. I tillegg har jeg ikke vært alltid like kjekk å bo sammen med, når jeg står opp å tenker i dag skal jeg være snill mot han, så er ikke det et godt tegn... Men dessverre er det noe jeg ikke har klart å kontrollert men unasett har han taklet det over alle forventninger!
Jeg kunne sikkert skreve 10 sider om alt han har gjort som jeg kanskje ikke burde forvente..
Så nå sitter jeg å tenker på hva jeg kan gjøre for han for å gjøre han litt ekstra glad. Å det er sikkert bare jeg som tenker vanskelig men har dere tenkt på noe dere vil gjøre?

Det er godt å ha en slik mann da! Du får si til han at det der er empati i særklasse ;)
Mannen her har også vært en utrolig støttespiller, og jeg er rimelig dårlig på å sette pris på det om dagen. Får gi tilbake på et eller annet vis etter at svangerskapet er over har jeg tenkt.

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Heldige deg ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Skal si du er heldig ;)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Har også en veldig snill mann, og overrasket han forrige uke. Avtalte med to kompiser av han at de skulle komme og ta han med ut og spise, pluss kino uten at mannen visste noe.
Mannen ble veldig overrasket når de sto her, og fornøyd:-)

Jeg har også en snill mann :) Vi er på ferie nå så da vi var innom shoppingsenteret i går kjøpte jeg en genser til han som han ønsket seg. Han ble veldig glad :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Jeg tok også med han på shopping. Jeg får jo ikke handlet så mye uansett. Også liker han å skru bil og dra på Biltema, så jeg bare blir med på det nå uten å si noe. Er litt glad i bil selv, men er litt kjedelig nå siden jeg ikke kan være med på alt. men han har drikki alkohol mens jeg har vært gravid. Men minimalt.

vi skal på video kamera kjøping idag for han har så lyst på et til hun kommer, tenkte jeg skulle hive inn noe ekstra slik han får det han virkelig ville ha..
Får heller finne på noe mer kreativt etter fødselen.. :)

Back
Topp