snill mann?

nemi.marselia

Forumet er livet
han vaska mæ på ryggen kvær gong æ e i dusjen å smøre kroppen min inn i olje ætterpå.
han vaska klærne t mæ å lage mat nesten kvær dag, om d e lætt å lage væll å merke.(om d bi litt førr innvikla så jør æ d)
han vaska allti pannene å tar sæ å matresta eller anna som æ brække mæ når æ jør (e blitt vældi overfølsom ætter æ blei gravid)
bynne å lure på om æ kanskje bynne å bi litt bortskjæmt her
3 gonga sia æ fant ut at æ va gravid har han kommet me 10 blodrøde rose ca en gong i mnd

Hurra for fantastiske mannfolk!! Min er også flink til å ta i et tak!!! Uansett om jeg er gravid eller ikke[:D]

Så snill han er da, kjempekoselig, man fortjener å bli tatt litt vare på[:)]

Din mann har prikken over i'en. Den mangler min med også. Vil også ha blomster. Ellers er han like flink til alt husarbeid uansett om jeg går hjemme hver dag. Han som rydder, støvsuger, lager mat, vasker opp osv. Jeg prøver å klare klessvasken og et rom om gangen.

å, du e heldig du!!! Min mann e egentlig og snill, hvis æ bære ork å mase litt på han...[;)]

Ja det må jeg si....WOW!

Min er snill, men det der slår jeg overhode ikke!

Kathrine

Ps! NYYYYT det....bortskjemt du....Jepps [;)]

for en god mann du har!![:)]
min er også veldig snill og flink... han har bækket meg opp i hele svangerskapet, og enda sprette han opp hvis det er noe jeg trenger..sukk ( ser på mannen min som ligger på sofan og følger iherdig med på en veldig kjedelig film... forelska )

Hehe ja du er nok litt bortskjemt ja [;)]

Har fått blomster en gang i løpet av svangerskapet - en diger rosa bukett. Han sa det var fordi jeg er så glad i rosa og fordi jeg endelig var 3 mnd gravid. Synes nå det var søtt jeg. [:)][:)]

Har blitt tatt veldig godt vare på jeg også, selv om han er veldig flink til vanlig er han ekstra flink nå som jeg er gravid.

Hmm... mannen min.... han tar sånne ute-ting han... han vasker ikke i alle fall. Før lagde han mat, men nå gjør han ikke det heller[:'(]

Kan jo håpe at ting vil forandre seg litt om vi blir gravide, men jeg tviler.

Alt jeg har å si til dere med sånne menn er; nyt det!

ORIGINAL: lisemor81

Hurra for fantastiske mannfolk!! Min er også flink til å ta i et tak!!! Uansett om jeg er gravid eller ikke[:D]

Signerer denne eg [:)] Seinast i går lagde han middag til meg, og i dag sto han opp 30min tidlegare enn vanleg for å ta bussen, så eg kan ha bilen..veldig snill!! [:D]

Æsj... likte ikke mannen din jeg (misunnelse...hehe[:D])
Han hørtes jo herlig ut da... han må du passe godt på for slike mannfolk finner man ikke mange av!

Såååå snill han er da!

Jeg er også heldig og har en veldig hjelpsom og grei mann. Vi deler på det meste, og han er nesten mer ryddig enn meg!

han har også sagt at når jeg blir gravid så skal ha gjøre venninnene mine misunelige med å være snill og følge opp masse. Må le litt av det, for jeg tror han gleder seg litt til å skjemme meg skikkelig bort. Så får vi se om han holder ord da, hehe!

Du må si til mannen din at han er snill og grei da!

Klem, M

synes æ e vældi heldi.[:D]
han kom nu opp på datan me en pose french fries å ei iskald cola. (einaste snope æ lika)
så deina karen han værne æ om me nebb å klør ja[;)]

Det høres ut som du har det deeilig nemi.marselia! hehe [:D] Mannen min slo på stortromma i går, kjøpte inn biff middag og lagde mens jeg sov på sofaen. Så hadde han leid inn film som vi så, mens vi satt å kosa oss i sofaen med godteri! Deilig å få sånne ting bare på en helt vanlig onsdag! hehehe [:D]

Jeg og har en herlig mann, trenger ikke og be om hjelp, den kommer av seg selv.[;)]

Back
Topp