Sniktesting

Eskimoen

Gift med forumet
Når kan jeg begynne???

Klemmer litt extra på VilSåGjerne[:(]

I og med at det heter sniktesting.... så gjør du det når du vil og ikke klarer og vente lenger [:D]

Men når kan jeg få rett resultat?

He he ....jeg hvet ikke om jeg vil fortelle deg det jeg.

Men greit da. Først må du hvite om el sprøyta er ute av kroppen, husker ikke hvem rugedag du er på nå. Min var ute av kroppen 6-7 dager etter jeg satt el sprøyta. Den kan sitte i litt lenger på noen. Men på rugedag 8 burde den vel være ute av kroppen det blir jo 12 dager etter du satt sprøyta. Det er heller ikke noe hvitsi å teste før, men du kan prøve deg fra ruge dag 10 eller senere, men på rugedag 10-12 så bør du nok bruke noen billigtester, så kan du spare de dyre til dagen før og den dagen du skal teste.

Skaljeg telle med innsett dagen?? For da er jeg på dag 10 i dag... Skal teste på fredag...

test når du føler for det vennen.

npr eg tenker tilbake gjorde det ingenting å teste den mandagen, for torsdag når eg egentlig skulle teste fikk  eg også positiv test, testet hver dag fra mandag til onsdag og alle var positive. men det har vært dyrt[:)]

Ja da kan du få positiv test idag for du er på rugedag 10 og dag 12 etter uttak=12 dager etter el og da kan man få positiv test på morgen urinen, så det kan du bare glemme å teste i dag, så din første mulighet er i morgen med morgen urin, husk det.

Dersom du har noen blilligtester i huset så kan du godt sløse bort en i kveld, men da må du ikke drikke så mye og ikke ha vært på do på 3-4 timer. Men jeg anbefaler deg  teste i morgen tidlig det vil bli dag 13 i lutealfasen, når jeg var gravid så fikk jeg positiv på dag 12 med morgen urin og det er veldig normalt, like normalt som at andre ikke får positiv test før på dag 13 og 14. det foekommer at noen ikke får positiv test før på dag 16, det er derfor vi får beskjed om ikke å teste før på rugedag 14 fra klinikkene våre.

ORIGINAL: Babyhåp

Men når kan jeg få rett resultat?

Jeg fikk positivt en gang når jeg var 3+2 så det varierer nok, MEN man kan ikke tro på ett negativt resultat før den virkelige testdagen er der.... for HcG øker jo hver 48 time....

hmm... lurer på om jeg tør teste, eller om jeg orker vente[&:] Begge deler virker like fælt for meg[&:]

jeg var egentlig ikke så testesyk, men så våkna jeg tirsdagen å bare MÅTTE hehe. tenkte da at er jeg gravid må det jammen vise hehe. tenkte lite over kjemisk graviditet da, men tankene kom så testa igjen torsdagen, testen var like positiv den, kun 1 dag før orginal testdag. så dvs jeg fikk pos 3+4 og 3+6 på sniktestinga mi. så testa jeg av legen fredagen gratis, så brukte bare en 2 pk med cb jeg..ikke så dyrt, verdt det[:)]

siden det er fredag du skal teste så ville jeg ihvertfall vente til tirsdag helst onsdag hvis jeg var deg.
prøve å hold deg til onsdag, :) vet det ikke er lett[;)]

eg  skal ikke teste neste gang[8D][:)]

Det blir nok ikke testing før tidligest onsdag, Torsdag kommer jeg nok til å teste siden jeg vil ha en viss peiling hva utfallet blir, så sjokket den ene, eller andre veien ikke blir så stort på bursdagen min[&:]

gleder meg til resultatet[:)]

Håper du for en positiv tets til bursdagen vår, vi har jo bursdag på samme dag[8D]

Jeg tenkte at du kunne gi meg det i bursdagsgave jeg, det er det jeg ønsker meg fra deg at du skal være gravid og på veg til en stor mage, lykke til vennen.

ORIGINAL: Nesing

Lykke til med testing onsdag og torsdag! Håper du får en positiv test i bursdagsgave! 

signerer denne masse[:D]

Takk takk, jeg har ikke turd å teste i dag, venter...[&:]

Jeg ville absolutt ikke testet før du i utgangspunktet skal det. Den prosessen her er tung nok fra før om vi ikke skal få mere å gruble på før man kan stole 100% på resultatet. Kjedelig hvis du får negativ, for den kan jo alikvel bli posetiv hvis du tester til riktig tid. Og er den posetiv svir det noe INNMARI hvis det skulle vise seg å være en kjemisk graviditet og du får mensen noen dager etter... (der brente jeg meg nemlig)

Masse lykke til med testingen Babyhåp[:)] ..når du enn måtte teste[:)]
krysser fingrene for deg eg

ORIGINAL: Hope

Masse lykke til med testingen Babyhåp[:)] ..når du enn måtte teste[:)]
krysser fingrene for deg eg

Back
Topp