Sniktestet

Hoppla

Glad i forumet
...og den var negativ. Var det jeg hadde følelsen av[:(][:(][:(]

hei va det ikke 1 mars du skulle teste deg[8D] ting kan ennå forandre seg,[;)]

spørst hor mye hcg kroppen ennå har klart å produsert, men det besta er å ta bloprøve på sykehuset,

men har du tr smerter? jeg hadde det to dager før jeg skulle teste meg. så komm tr på test dato[:@]

håper at hcg vil stige kjempemasse og at du får en fin test dag i morgen. lykke til[;)]

Takk for det jenter[:)]

Meg jeg har allerede begynt å få blødning, samt at jeg kjenner veldig på kroppen at mensen er her. Så det er nok fakta.
Skal teste på sykehuset i morgen, det er vel de som har endelig resultat.

Noen som vet når man får sette i gang igjen som tilhører riksen?
[:)]

offa da så trist. [:(] stor trøste klem

Det var trist[:(]
Håper enda den kan endre seg dersom du ikke har test dag enda

Sender deg en god trøsteklem! Håper dere snart får nytt forsøk, og at det blir full klaff da! Mange som må gjennom flere forsøk, men det ordner seg som regel tilslutt! [:)] Likevel er det kjempe tungt og tøft med de negative testenen, uff, føler med deg! Ønsker deg masse lykke til videre!

Å,nei[:(]

*trøsteklem*

ORIGINAL: Nesing

Uff, negative tester er det verste som finnes [:(]. Lei meg på deres vegne, Hoppla! Håper dere får starte opp snart igjen og at resultatet da blir et helt annet. 

uff det var trist[:(][:(]ikke noe greit med neg test.sender deg en stor trøsteklem

Åh nei[:(]  Vet ikke hva jeg skal si, synes bare det er trist.... 

Signerer
ORIGINAL: Tutte

ORIGINAL: t.t.h.

uff det var trist[:(][:(]ikke noe greit med neg test.sender deg en stor trøsteklem

Signerer denne jeg[:(]

ORIGINAL: Hoppla

Takk for det jenter[:)]

Meg jeg har allerede begynt å få blødning, samt at jeg kjenner veldig på kroppen at mensen er her. Så det er nok fakta.
Skal teste på sykehuset i morgen, det er vel de som har endelig resultat.

Noen som vet når man får sette i gang igjen som tilhører riksen?
[:)]

Du må ha en ordentlig mens uten om denne før du kan starte igjen dersom de har plass til deg... Dette var tris kjære deg. Og masse lykke til på neste forsøk...

ORIGINAL: Tutte

sign

ååå nei åå nei.. så kjedelig , håper på at det neste forsøk gir positiv resultat. klemmer sendes

Back
Topp