SNIKKSNAKK 2 JULI

[:(][:(][:(][:(] Huff, kjempe trist å høre om edvine, det er skikkelig urettferdig at et barn skal bli tatt bort på den måten[:(] Har selv opplevd å miste et lite barn i nær familie å det er fælt å kan ikke beskrives med ord..

Ellers så er jeg skikkelig misunnelig på dere juli mødre som alt har føda, her sitter jeg å var egentlig i juni forumet, men her har det ikke skjedd noe enda... jeg tror jeg må gå 14 dager over jeg med min flaks.

Sender masse fødestøv rundt til dere som trenger det [:)]

linitus:Du må jo tro i er helt på jorde.........Vi maser om å sette i gang fødsel hele tiden men du har jo gått over.....[&:]
Den som fortjener mest fødestøv av alle er jo deg[;)]

Det er skikkelig deprimerende å tenke på stakkars edvine og hennes mann[:(][:(][:(]
Lurer så fælt på hva som var galt med den lille skatten.

ORIGINAL: Memme

linitus:Du må jo tro i er helt på jorde.........Vi maser om å sette i gang fødsel hele tiden men du har jo gått over.....[&:]
Den som fortjener mest fødestøv av alle er jo deg[;)]

Det er skikkelig deprimerende å tenke på stakkars edvine og hennes mann[:(][:(][:(]
Lurer så fælt på hva som var galt med den lille skatten.

Ja jeg syns også at jeg fortjener å føde først av alle nå, hehe... men jeg unner alle sammen å få bebisene sine nå så sant det er tid for det da.. også maiki, hun hadde termin samme dag som meg.. så vi stiller oss først i køen[:)]
Håper hvertfall jeg slipper å gå en hel uke til før det skjer noe, er ganske tungt nå på slutten, hvertfall i denne varmen!

Ja, huff.. håper de får et svar på hva som var årsaken til at han døde hvertfall..hvis ikke de har funnet ut det alt da.

Back
Topp