Sniking

ariana1983

Glad i forumet
Er det bare jeg som ikke sniker i andre terminforum?
Ser det er så mange ukjente kallenavn som er innom hele tiden, sniker dere?
Jeg skjønner ikke helt vitsen..

nei, gjorde det mer før da jeg var gravid, men nå har jeg nok med her.. :)

Hender jeg sniker på mai eller juli, men ikke ellers... [8|]

Jo, jeg snik titter litt på de som venter babyer nå[8D], synes det er så koselig å lese om alle de nye små nurkene som er på vei[:)]
Kjenner jeg savner spenningen og forventningene man hadde på slutten, får ikke oppleve det igjen selv og kjenner det er litt trist:/
Også er jeg litt inne på et par andre terminforum å sjekker hvordan det går med noen venninner som er gravide nå[:)]

Hvis jeg kjeder meg og det er lite liv på juni gjør jeg det ja. Da stort sett på Mai og Juli siden de har unger på omtrent samme størrelse som oss. Kikker også litt innom det forumet hvor det fødes den månedeN. Er så artig å lese fødselshistorier og mimre tilbake:) Også er jeg masse på assistert befruktning og titter også innom generelt:)

Eg kikker innom august 08 og september 08 ganske ofte, men det er fordi da jeg gikk gravid med Snorre hadde jeg termin i august, men fikk i september. Var aldri særlig aktiv der da, men liker å følge med siden vi har jevnaldrende unger[;)]

Av og til sjekker jeg ut den måneden vi er i nå.... så mange nydelige småbebiser, blir jo heilt babysyk igjen [:D][:D]

Nei sniker sjelden! Titta litt på  april og mai 2010 når vi var gravide for å se på de nydelige nurka i ventetida..

Jeg sniker kun dersom jeg er ute etter erfaringer på et område for å se om noen har skrevet om det på deres forum. Men poster aldri. Veldig sjelden jeg sniker.

Nei ikke andre terminforum enn sep '08 men der hører jeg jo også hjemme. [;)] Er inne litt på før svangerskapet da selv om vi ikke er prøvere enda... [8D]

Sniker lite på de andre terminforumene.
Sjekker av og til statusen på de lendste trådene bare, så ser jeg av og til på andre innlegg og.

men har ikke som vane å være p andre terminforumer.

ORIGINAL: bennylure

Jo, jeg snik titter litt på de som venter babyer nå[8D], synes det er så koselig å lese om alle de nye små nurkene som er på vei[:)]
Kjenner jeg savner spenningen og forventningene man hadde på slutten, får ikke oppleve det igjen selv og kjenner det er litt trist:/
Også er jeg litt inne på et par andre terminforum å sjekker hvordan det går med noen venninner som er gravide nå[:)]

Signerer denne.
Også er jeg på Generelt en del og skriver. Men leser mest, da jeg ikke gidder å involvere meg i mange av trådene der inne, som ender opp ganske stygt tilslutt[8D]

Jeg sniker litt. Men bare hvis jeg kjeder livet av meg og ikke har noe bedre å foreta meg. Sjeldent da[:)]

Skjønner ikke vitsen??

Ehm.. Kanskje man er ute etter å få info om en spes ting?

Jeg er innom her innimellom, da jeg opprinnelig hadde termin i juni.. Men aldri følt meg helt "hjemme" her, så har ikke vært her så mye..

Ellers titter jeg sjeldent innom noen andre terminforum..

ORIGINAL: Happygirl84

Skjønner ikke vitsen??

Ehm.. Kanskje man er ute etter å få info om en spes ting?

Jeg er innom her innimellom, da jeg opprinnelig hadde termin i juni.. Men aldri følt meg helt "hjemme" her, så har ikke vært her så mye..

Ellers titter jeg sjeldent innom noen andre terminforum..

Nei, jeg skjønner ikke helt vitsen, for jeg føler jeg får alt jeg trenger av de herlige junijentene, men det er da bare sånn jeg føler det.
Skjønner godt at dere som har fått unger tidligere også henger på andre terminforum, men da er det jo ikke helt sniking - man hører jo til der og [:)]
Var bare nysgjerrig, hadde sikkert snoka litt jeg og om jeg hadde kjent noen i andre forum eller om jeg hadde havna på mai eller juli i stedet eller ble ille babysjuk igjen - ikke noe galt i det [:)]

Back
Topp