Sniker

Mamma til 4

Elsker forumet
Noen av dere som har opplevd baby som suger feil men som har lært seg rett tekknikk etter ei viss tid. Min er 4 uker og suger fortsatt pp halve vorta. !

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Det var tilfelle med min, jeg kutta ut amminga etter 5 uker for da greide jeg ikke mer, men hadde forsatt melk når han var rundt 8 uker prøvde å legge han til en kveld for å roe han ned, da gjorde han det rett.. Men var forsent for min del til å gjennoppta amminga fordi han var så godt etablert med flaska.
Så ja jeg tror det er mulig, det tar tid å lære å amme for både deg og baby. Jeg hadde bare ikke tålmodighet pluss masse annet psykisk og emosjonellt styr som spilte inn. Men uansett lykke til :)

Ene jenten min tullet i en evighet. Men ved 6 uker kunne vi slutte med skjold og hun ammet riktig:)

Vi slet i et par måneder. Har aldri brukt så mye penger noen gang på utstyr og pleie til de såre puppene! Men det gikk seg til, og nå er det bare kos.

Vi hadde problemer med det de første to ukene. Hun fikk ikke skikkelig tak. Var så sår atte fy. Blodet rant! Men jeg ga ikke opp. Smurte med purelan og brukte ammeskjold til det ble bedre. Hadde ikke overlevd uten skjolda. Men gikk over. Alltid litt vondt i starten til det går seg til.

Vil råde deg til å dra til noen med god kunnskap om amming for å få hjelp! Eller kontakte ammehjelpen. De hjalp meg og hadde gode råd :) sendte de bare en Mail og forklarte hva jeg slet med. Masse lykke til, føler med deg!

husker ikke hvor lenge, men måtte stadig dytte puppen inn i munnen hennes i starten, eller dra ned underleppen hennes

Back
Topp