Sniker ;)

Astroem

Gammel bruker, nytt bilde ;-)
VIP
Sniker meg såvidt innom her litt også jeg ;)

Jeg har termin 05,sept, men av erfaring så kan det fort hende det blir august istedet ;)

Har en sønn på snart 17mnd fra før, som jeg hadde Mtermin 03.sept/ULtermin 14.sept på, og som fikk 31.08.11 som fødselsdag :)

åå, så spennede!:D velkommen skal du være:) håper det blir en august baby da :D hihi

Håper jeg også på :) passer litt bedre med barnehage da ;) hehe

Gratulerer så masse :)
Her er det motsatt, med andremann hadde jeg termin 22. august, ble satt i gang 1. september og han ble født 2.
Førstemann kom også 10 dager på overtid. Nå har jeg foreløpig termin 21. august så blir spennende å se når den lille kommer, de er ikke så ivrig på igangsetting sist på august :P

Velkommen hit i hvertfall :)

Gratulerer så masse :)
Her er det motsatt, med andremann hadde jeg termin 22. august, ble satt i gang 1. september og han ble født 2.
Førstemann kom også 10 dager på overtid. Nå har jeg foreløpig termin 21. august så blir spennende å se når den lille kommer, de er ikke så ivrig på igangsetting sist på august :p

Velkommen hit i hvertfall :)

Hehe, nei fikk erfart at de ikke er så glad i ekstra arbeid i august på sykehusene :P var rimelig fullt der ;)

Det ligger iallefall i min familie å bli født før termin, samtlige har kommet før, og lillemann prøvde seg ut 2 ganger, og ble stoppet, (uke 24/25 og uke 34) men 3.gangen fikk han komme ;)

Hehe, nei fikk erfart at de ikke er så glad i ekstra arbeid i august på sykehusene :p var rimelig fullt der ;)

Det ligger iallefall i min familie å bli født før termin, samtlige har kommet før, og lillemann prøvde seg ut 2 ganger, og ble stoppet, (uke 24/25 og uke 34) men 3.gangen fikk han komme ;)

Jeg var inne dagen før jeg ble satt i gang også, men ble sendt hjem pga det var fult, var derfor de ikke sendte meg hjem dagen etter, for det var i grunnen fult da også ;)

Jeg var inne dagen før jeg ble satt i gang også, men ble sendt hjem pga det var fult, var derfor de ikke sendte meg hjem dagen etter, for det var i grunnen fult da også ;)

Når jeg var inne i uke 34 med tidlig vannavgang (mndskiftet juli/aug), så hørte jeg ene jm si " håper for guds skyld at vi klarer å stoppe denne, og kan lappe sammen, for akkurat nå så har vi INGEN ledige fødestuer " :P

Godt de fikk stoppet det da, var vist over 20 fødsler i døgnet den siste uka på august (2011) her, rimelig sprengt kapasitet og ved igangsetting skal man jo ha fødestue fra de begynner igangsettingen og det kan jo dryge lenge, så skjønner jo i grunnen at de kvier for igangsetting.

Back
Topp