Sniker...

evaa

Glad i forumet
Hei jenter.
Jeg sniker litt jeg da... Er på desember2010 nå, men har en gutt som ble 3 i januar så det hender jeg er innom å leser hos dere. Var ikke på bv sist jeg gikk gravid.
Så utrolig mange søtiser dere har har!!

Håper det er greit at jeg kikker innom dere??

Her er et lite bilde av gutta mine :) 

Så fine gutter du har[:D], bare å kikke innom ikke akkurat så mye som skjer her hehe

He he, skjønner godt at det ikke er så mye aktivitet her... alle har vel 3 åringer i huset og det tar tid det :) Jeg hadde nok ikke sneket meg hit hadde det ikke vært for at jeg er på desember 2010, og der begynner det å ta seg opp igjen nå som det roer seg med barseltiden :) Så på late dager så er jeg stadig inne på forumet.

Er det fler som har fått barn etter januar 2008?

Er bare å være her så mye du gidder! All aktivitet mottas med stående ovasjoner!! [:D]

Jeg har ikke fått flere etterpå (men så hadde jeg jo to fra før av da, nok er nok lissom) [8D]

Velkommen hit til oss, til tross for at det ikke er mye til liv her![;)][:D]
Skjønne gutter du har![:)] Selv er jeg stolt 2barns-mamma til Malin født i januar 08 og Tobias født nå i mars 11.[:)]

Velkommen! Nydelige gutter!!!

Jeg er mamma til Oskar født i januar 08 og til Jonatan født i oktober 09[:D]

Fortell om deg selv[:)]

ORIGINAL: Vibeke83

Skjønne gutter du har![:)] Selv er jeg stolt 2barns-mamma til Malin født i januar 08 og Tobias født nå i mars 11.[:)]

Vi har kommet oss litt nå i det siste da, har vi ikke? [:D]

ORIGINAL: MiniSatan

Vi er litt bedre nå ja!
Velkommen hit!

Takk jenter[:D]

Jeg har også Oskar januar 08!! Også Elias desember 10Samboer med min herlige svenske og vi bor i Nittedal. Stor koser meg hjemme med mini om dagen og er inne på forumet stadig. Nesten litt avhengig av desember 10, men kokker innom her også :) Er dere like fantastiske som desember jentene så kan jeg jo få i både pose og sekk ;)

ORIGINAL: MiniSatan

Joda, det har vi! Var jo HELT dødt her en periode, så der ordla jeg meg bittelitt feil altså...[8D][:D]

Koslig med flere som kan lage litt liv her inne ja!!! [:)]

Jeg har Thea (februar 06) og William (januar 08)!! [:)]

ORIGINAL: evaa

Takk jenter[:D]

Jeg har også Oskar januar 08!! Også Elias desember 10Samboer med min herlige svenske og vi bor i Nittedal. Stor koser meg hjemme med mini om dagen og er inne på forumet stadig. Nesten litt avhengig av desember 10, men kokker innom her også :) Er dere like fantastiske som desember jentene så kan jeg jo få i både pose og sekk ;)

Vi er helt sikkert minst like fantastiske [8D] hehe.. noen kaller oss litt interne, men sånn blir det når man henger sammen irl. også. Men vi
håper jo at flere bare slenger seg inn i samtalen fordet [:-]

Jeg har forresten Robin født før BV var oppfunnet [8D] 2000, og Pernille som er født samme dag som "fetter-tvilling" William over her! [:D] 

Back
Topp