Sniker

MissyC

Elsker forumet
Hei igjen. Tviler på det er noen som husker meg igjen men... Er blitt en sniker de siste månedene jeg også. Var ganske aktiv frem til Marcus ble født men så skjedde det så mye at jeg aldri fikk tid til å skrive.. Og for øyeblikket er jeg fullt opptatt med kakebloggen min. Blir kaker og muffins så det står ut døra her. Men nå vet dere ihvertfall hvem 1 av snikerne deres er.ha en fin kveld

Så koselig du hilser på[:)] Jeg kan også huske deg! [:D]
Så spennende med kakeblogg da, der må jeg inn å snuse litt!
Håper det alt er bra med deg og dine! [:)][:)]

Jeg husker deg!! Og du har faktisk blitt etterlyst flere ganger[:D] Velkommen tilbake!

husker deg kjempe godt jeg faktisk[:D]

Jeg også husker deg veldig godt [8D] Ååh for å si det sånn... Så blei jeg så snuklete at jeg tror jeg skal gå å lage noen muffins... Heldigvis har jeg noen i frysern for er jo tross alt Jordmødrene på tvn i dag som jeg ikke kan gå glipp av... Men du klarte i hvertfall å få meg snuklete... Veit ikke om jeg tørr å trykke på bloggen... Da blir det vel ikke no vekt nedgang denne uka.. [&:]
Men du er savnet i hvertfall!!!! og som Monica sier... Det er baaare å sende noen kaker til Tønsberg altså... Tar i mot med glede!!

Så kos å se deg her igjen!

Bare meg som er lost når det kommer til bloggen? Jeg får beskjed om at den ikke finnes jeg:p

Never mind, var bare et punktum helt bakerst som ble med i kopieringen *rødme*

Back
Topp