Sniker visst litt

Miceranimoin

Blir kjent med forumet
Dagen ble plutselig litt annerledes enn jeg hadde tenkt. Siste dag på jobb før permisjonstart, skulle få unna de siste tingene og så nyte noen uker hjemme frem mot termin i slutten av mai. Selv om jeg nok hadde fått forvarsel om at jeg nok ikke ville gå til termin, da lille mageboer vokser litt lite.. Har derfor vært jevnlig til kontroll.

Var på kontroll på onsdag, da så det meste greit ut, så ut til å ha vokst litt igjen. Men blodtrykket mitt var litt høyt, så fikk beskjed om å kontakte føden om jeg skulle merke noe, f.eks hodepine, fordi de fryktet mulig svangerskapsforgiftning. Og det fikk jeg i morges, hodepine altså, ikke plagsomt men litt utenom det vanlige. Så dro inn etter lunsj for en sjekk.

Svangerskapsforgiftning var det heldigvis ikke. Men målingene viste at ho egentlig ikke har vokst noe særlig de siste to ukene, så da fant de ut at de skulle sette meg i gang.

Så nå sitter man da her og venter på om modningspille skal ha noe effekt...
 
Oioi! Masse lykke til! [emoji4] Håper det går bra med dere [emoji106][emoji4]
 
Lykke til [emoji4]
 
Lykke til :) Godt det ikke var sv.forgiftning.. Niesen min ble født igår etter HKS da mor fikk akutt påvist det. Men gikk heldigvis bra med begge to :) Hun hadde også termin slutten av mai.
 
Takk takk!
Liten oppdatering. Fikk to runder med modningspille i går, og fikk jevlige kynnere etter runde to. Merka ikke noe på natta, så fikk sove greit. Fikk en ny pille for en time siden, og enda mer kynnere/sammentrekninger som jeg tror er på vei over i rier. De kommer ihvertfall jevnlig ca hver 3.-4. min og begynner å merkes litt.
 
Lykke til[emoji173]️
 
Masse lykke til videre :)
 
Masse lykke til[emoji173]️[emoji173]️
 
Da blir det visst et maibarn til på meg. Så spørs det bare hvor tette bursdager søsknene skal få. Eldste har jo bursdag til fredag! Og her har ting fremdeles ikke satt i gang...

Ballongen hadde litt effekt, men ikke mye. De tok den ut kl 21 i går, da var det 2-3cm åpning, men fremdeles litt lang livmorhals. Så da satt de i modningspille igjen. Får håpe de har mer effekt nå!

Begynner å bli lei av å traske rundt på sykehuset uten at noe skjer...
 
Back
Topp