sniker stille....

daisy88

Betatt av forumet
litt her inne, er i den situasjonen at jeg har 50/50 sjanse for å være 5+5(ifølge bv, 6+2 ifølge min beregning så vi sier uke 5/6[:D]) eller SA, (kan være ingenting men den % er så lav at den er ikke nevne verdig)

har testet MANGE ganger, og alle blir sånn svaaakt positive, tror jeg er av dem som produserer seint hcg for di siste to gangene jeg har vært gravid (endt i SA) har jeg testet svakt positivt i uke 6/7[:-]

skal på UL neste uke for å finne ut....

håper ikke for mye, men drømte i går natt at jeg var på UL og så ett bitte lite bankende hjerte, løp til sambo og viste han....[8D] er litt overtroisk av meg og tror på drømmer[8D]

Får håpe drømmen din er sann da. Lykke til! Håper du havner her inne med oss om ikke så altfor lenge til.

Tvi tvi[;)]

Krysser fingrene for deg! [:)]

Lykke til! men det kan være for tidlig for å se bankende hjerte i uke 6/7... jeg mener jeg var til ul ca da forrige svangerskap, og da så de bare fostersekk.. først i uke 8/9 så de bankende hjerte [:D]

Masse lykke til [:)] Håper du kommer inn hit [:)]

ORIGINAL: Alvani

Lykke til! men det kan være for tidlig for å se bankende hjerte i uke 6/7... jeg mener jeg var til ul ca da forrige svangerskap, og da så de bare fostersekk.. først i uke 8/9 så de bankende hjerte [:D]

men en forstersekk er bra det og da synes jeg[:D] håper, men prøver ikke håpe for mye[8D]

håper og jeg kommer inn hit, hadde vært utrolig morsomt, men er redd for å bli veldig skuffet....

har ikke noen store symptomer annet enn litt stikking på høyre side, ikke ømme men tunge bryster, tørst hele tiden, dårlig matlyst men sulten, sover utrolig dårlig....[:-] blir liksom ikke klokere enn det da[:'(]

Lykke til med videre testing [:D] krysser fingre for at du havner her hos oss [:D]

Masse lykke til på UL. Men at det er noe der er jo sikkert, for testene viser ingen ting om man ikke er gravid. Hvis man ikke akkurat har abortert da.

Men du har jo ganske mange symptomer også på at du er gravid, så jeg krysser fingrene på at den vesle spiren har festet seg, og velger å bli i reiret helt til det er stort nok til å ville ut i verden og hilse på mamman og pappan sin[;)]

LYKKE LYKKE TIL[:D]

Da hvisker jeg gratulerer[;)]

krysser fingrene for deg:) tvi tvi og masse masse lykke til

takker masse for lykkeønskninger, greier ikke slå meg helt til ro med at testene viser riktig siden testen hos legen var negativ (legen sa selv at det kunne skje[>:])

men har kanskje en feeling av at det kan være noe, men tør ikke håpe på noe før UL, kanskje alle di sikkert snart 100 testene viser feil og at det bare er synet som kødder med meg[:D] hehe

masse lykke til i hvert fall[:D]

ORIGINAL: *Sperminator*

Får håpe drømmen din er sann da. Lykke til! Håper du havner her inne med oss om ikke så altfor lenge til.

Tvi tvi[;)]

Back
Topp