*sniker* spørsmål

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Før den positive testen deres, fikk dere negativ først da??? xsmile8 Jeg håper så sterkt å komme inn hit, har alt mulig av tegn som tilsier d... Men testet negativ i dag... Men er jo fremdeles ganske tidlig da......

Jeg ventet til èn dag før IKM og testet positivt :) Ønsket ikke å skuffe meg selv ved å teste for tidlig i perioden.

Jeg hadde negativ 12 dpo og positiv på 15 dpo

Så godt å høre. For er skikkelig sikker på atjeg er gravid. Kjenner d så godt igjen på de andre gangene. Satser på at jeg lager en tråd her inne snart uten å snike ;)

fler???? :p jeg er 89%sikker på at den MÅ blir positiv snart. Men selvsagt, kroppen kan jo lure meg totalt, men tviler. Vurderer å få tatt sån hcg blodprøve hos legen. Men er selvsagt stengt i dag, men,får man svaret dagen etter på sånne prøver??

Eg fekk positiv kvelden før IKM....då med digital test, dei er vel meir følsome?

Krysser fingrene for deg :) håper du får en positiv helgebeskjed ;)

Testet pos. 2 dager før ikm. Du kan jo være av dem som produserer hCG seint, så behold håpet :)

Jeg testet negativ på CB digital, mn billigstrimlen ble sterkere for hver dag som gikk :-) lykke til :-)

jeg testet først 5 dager etter IKM, men da var det super positivt :P hehe

Vel, negativ i dag også.... MEN, har jo søren meg fått enda sterkere symptomer.. Så skal til legen nå straks å få tatt hcg blodprøve, for 2.gangen jeg var gravid fant jeg d ikke ut før i uke 8, mens sist når jeg mista fikk jeg super tidlig positiv hjemmetest.. Så da får jeg vel et klart svar i måren tenker jeg.. Krysser fingrene :rolleyes:

Jeg tok testet svakt positiv 11 dpo, 1 dag før IKM. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å vente til neste dag, men allered 9 dpo begynte jeg å merke at noe var litt rart, og den følelsen ble ennå sterkere 10 dpo.

Back
Topp