Sniker... Mulig gravid :)

1rosa+spire?

Glad i forumet
Hei hei :) skal teste om noen timer bare :) har ikke turt å røre en dråpe alkohol i dag :p er hele 4/5 dager over tr :) så begynner å lure veldig... Men har jo fått en del murringer nå i natt :/ så får se hva resten av natten bringer :O
 
lykke til :)
 
Ingen spor av tanta i dag :) Men trur dere fader ikke den dumme cbd ikke virka :( Fikk opp sånn bok merke :/ Blææææ og nå må jeg da vente en uke føre jeg kommer meg på et apotek :'( blæææ
 
Nja men må jo vente på litt penger hihi :p Gidder jo ikke bruke kreditt kort på grav test haha :p
Men får se om jeg får sniket meg inn til legen i morra eller føre helga :) Kan jo ikke bare gå sånn og lure :)
 
når jeg var på legevakta her om dagen tok di imot urinprøve som di sjekka mens jeg venta på tur. hadde ikke sagt at jeg var gravid. men at jeg hadde hatt det derre krampeaktige anfallet i underlivet.. (som jeg skreiv om her om dagen...) og da var det det første legen sa... -vet du at du er gravid? så di sjekker tydeligvis det når di sjekker urin..
 
Hehe lurte på og ta den der i dag :p Så kansje ta den hos legen i morra :) hehe får se :) Men skal se om ei venninde kjøper med test for meg i morra :p
 
Back
Topp