santana
Betatt av forumet
Etter 8 SA/MA på rad, der tre av dem var utenfor livmoren, har jeg nok en gang stigende tester og clear blue viser 1-2. Jeg er livredd, er midt i utredning og hadde sett for meg prøverør nå, men foreløpig termin er 8.oktober og jeg håper alt i hele verden på at den lille spiren holder seg fast denne gangen
Begynte på Crinone og Albyl-E idag, håper det kan hjelpe. Har merket meg at stigningen på testene er mye tydligere enn de forrige gangene, håper i det stille at det er et godt tegn. Clear blue digital slo ut før IKM denne gangen, det har den ikke gjort ved noen av de forrige svangerskapene.
Testene er fra mandag, tirsdag og onsdags morgen, og den siste ikveld (torsdag). Positiv CB igår.

Begynte på Crinone og Albyl-E idag, håper det kan hjelpe. Har merket meg at stigningen på testene er mye tydligere enn de forrige gangene, håper i det stille at det er et godt tegn. Clear blue digital slo ut før IKM denne gangen, det har den ikke gjort ved noen av de forrige svangerskapene. Testene er fra mandag, tirsdag og onsdags morgen, og den siste ikveld (torsdag). Positiv CB igår.