sniker meg stille og rolig...

Litagogogo

Andre møte med forumet
inn til dere:)
Har fulgt med dere i mange uker, men føler nå at jeg er mer klar for å bli aktiv her.

Er 11 uker på vei i dag....tror jeg;)
Har en gutt på 3.5, og en gutt på 6mnd....nå venter vi nok et lite mirakel, som ikke var helt planlagt. Når sjokket har roet seg, så ser jeg mer positivt over situasjonen;) Er litt kontrollfriik, så jeg ble litt satt ut da testen slo ut positivt. Etter noen netter med rare gravid drømmer, tenkte jeg at det var best å ta en test for å få natte søvnen min igjenn..... hehe, men det ble noen søvnløse netter etter at testen ble tatt også:)
Nå håper vi og krysser fingrene for at skatten vår har det bra i magen og ikke fått varige men av at jeg har gått på prevansjonsmiddel.

gleder meg til å følge dere!:)

gratulerer! er så hyggelig å se flere komme til hos oss juli jenter!!

Velkommen! Å gratulerer så mye :)

Gratulerer, og det er jo litt flott også med to så tette da :-)

Gratulerer så mye med overraskelsen i magen! :)
Og velkommen hit!

Gratulerer og velkommen :) :) :)

Gratulere og velkommen hit :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Gratulerer og velkommen til oss :D Må si jeg fikk sjokk selv når jeg testet positiv.
Det var ikke planlagt. Vi villle gjerne ha barn, men ikke før om 3 år til. Men nå som jeg har kommet over sjokket, så begynner jeg virkelig å glede meg :)

Takk jenter!
Da har omsider klart å ordne brukernavnet mitt også...er jo ikke noe teknisk av meg, så måtte få mannen til å hjelpe:)

Back
Topp