Sniker meg med en fot inn

babyliten

Forelsket i forumet
Da sniker jeg meg forsiktig inn her. Har mistet 5 ganger på 1,5 år, så jeg har slettes ingen forhåpninger, men håper selvfølgelig spiren vil klore seg skikkelig fast nå. Rakk ikke å få mensen denne gangen, så ut ifra ca beregning er jeg 4+5 nå. Skal til lege i morgen å kreve oppfølging, for det har jeg ikke fått tidligere. Lurer derfor på om det er noen som har fått noen medisiner etter å ha mista før? :-)ImageUploadedByBV Forum1452204956.306073.jpg

Last edited:
Da sniker jeg meg forsiktig inn her. Har mistet 6 ganger på 1,5 år, så jeg har slettes ingen forhåpninger, men håper selvfølgelig spiren vil klore seg skikkelig fast nå. Rakk ikke å få mensen denne gangen, så ut ifra ca beregning er jeg 4+5 nå. Skal til lege i morgen å kreve oppfølging, for det har jeg ikke fått tidligere. Lurer derfor på om det er noen som har fått noen medisiner etter å ha mista før? :-)Vis vedlegget 154917
Gratulerer så mye.
Mange får progesteron. Hvis du har for lavt nivå vil du miste. Ellers har jeg egentlig lite greie på det med medisiner. Still spørsmål om medisin på assistert der er det mange som vet mye mer enn meg :)

Gratulerer! Håper den klorer seg skikkelig fast ❤️

Gratulerer så mye.
Mange får progesteron. Hvis du har for lavt nivå vil du miste. Ellers har jeg egentlig lite greie på det med medisiner. Still spørsmål om medisin på assistert der er det mange som vet mye mer enn meg :)
Legen min nekter meg å få progesteron. Har også sett at noen har fått blodfortynnende uten at jeg vet noe om hvorfor :-/ men tenkte innom jm i morgen (hun har mer forståelse) og til legen for å ta hcg test i morgen og mandag.

Velkommen og gratulere:) men mistet 6 ganger? Har du blitt utredet? Det er jo fryktelig mange å miste:(

Da sniker jeg meg forsiktig inn her. Har mistet 6 ganger på 1,5 år, så jeg har slettes ingen forhåpninger, men håper selvfølgelig spiren vil klore seg skikkelig fast nå. Rakk ikke å få mensen denne gangen, så ut ifra ca beregning er jeg 4+5 nå. Skal til lege i morgen å kreve oppfølging, for det har jeg ikke fått tidligere. Lurer derfor på om det er noen som har fått noen medisiner etter å ha mista før? :)Vis vedlegget 154917

Gratulerer så mye med den lille spira. Håper den klorer seg fast denne gangen :happy118

Jeg skal snakke med legen om blodfortynnende i dag, men det er fordi jeg hadde alvorlig sf sist og skal ha tettere oppfølging den gangen her. (blodfortynnende pga høyt blodtrykk osv).

Velkommen og gratulere:) men mistet 6 ganger? Har du blitt utredet? Det er jo fryktelig mange å miste:(
fikk kikhullsoperasjon etter tredje gang og de fant ikke noe galt. Etter den ble jeg gravid 2 ganger på rad. Jeg har jo ikke mistet enda, så har mistet 5 ganger. Skal til legen i dag for å kreve at noe blir gjort. Så foressten nå at jeg hadde skrevet 6 ganger, mente egentlig 6. Svangerskap på 1,5 år :-p

Da sniker jeg meg forsiktig inn her. Har mistet 5 ganger på 1,5 år, så jeg har slettes ingen forhåpninger, men håper selvfølgelig spiren vil klore seg skikkelig fast nå. Rakk ikke å få mensen denne gangen, så ut ifra ca beregning er jeg 4+5 nå. Skal til lege i morgen å kreve oppfølging, for det har jeg ikke fått tidligere. Lurer derfor på om det er noen som har fått noen medisiner etter å ha mista før? :)Vis vedlegget 154917

Jeg får progesteronstøtte (crinone), og så langt virker det til å fungere. Crinone kan vel for øvrig kun skrives ut av gynekolog/spesialist. Vi krysser fingre for at spira sitter, og at du får god oppfølging! :)

Jeg får progesteronstøtte (crinone), og så langt virker det til å fungere. Crinone kan vel for øvrig kun skrives ut av gynekolog/spesialist. Vi krysser fingre for at spira sitter, og at du får god oppfølging! :)
Ja jeg lurte på om jeg kunne få progesteron sist men da så legen bare domt på meg. Jeg har en lege som ikke burde vært det, så skal forlange å få komme inn til en annen lege eller henvende meg gjennom jordmor først. Hun sender meg bestandig på tidlig ultralyd, så får se hvordan det ender :-)

Gratulerer! Håper du blir til september :)

Back
Topp