sniker meg litt inn i november

Januarjente17Oktobergutt19

Forelsket i forumet
Hei. jeg sniker meg litt inn her med tremin rundt 26 oktober. Erfaringen fra sist svangerskap tilsier at jeg fort ender opp med fødsel i november :) litt redd for sist svangerskap i september endte i SA. dette svangerskapet var absolutt ikke planlagt, men veldig godt motatt likevel :)
 
Hei. jeg sniker meg litt inn her med tremin rundt 26 oktober. Erfaringen fra sist svangerskap tilsier at jeg fort ender opp med fødsel i november :) litt redd for sist svangerskap i september endte i SA. dette svangerskapet var absolutt ikke planlagt, men veldig godt motatt likevel :)
Det forstår jeg☺️
Jeg tror jeg kommer til å melde meg inn her snart selv men litt tidlig å teste enda...
Dette er tredje barnet og hver gang har jeg vist at jeg er gravid før mens... har samme følelse nå så for vi se om noen dager om jeg har rett
 
Samme her! Jeg har termin mellom 25-30.oktober, så tror jeg kommer til å havne inni denne gruppen :smiley-bounce016
 
Det forstår jeg☺️
Jeg tror jeg kommer til å melde meg inn her snart selv men litt tidlig å teste enda...
Dette er tredje barnet og hver gang har jeg vist at jeg er gravid før mens... har samme følelse nå så for vi se om noen dager om jeg har rett
Samme her jeg visste det også før mens begge gangene etter første svangerskap oppdater gjerne når du har fått testet
 
Velkommen hit :)

Nå skvatt jeg litt, for jeg trodde noen hadde fått termin i november allerede, og det ble feil etter mine beregninger ;) Men da venter vi fortsatt på førstemann med novembertermin :D
 
Kommer også inn her :) litt usikker på termin men tror den blir ca mellom 31 oktober og 2 november. Ser at oktober forumet allerede har skjult forum og er ferdig laget så tror jeg vil føle meg mer hjemme her. Men kan godt hende at jeg blir med i begge også :) Snapchat-808168000.jpg
Her er min test tatt på kveldsurin ca 11 dpo (positiv El test på CD 17)
 
Samme her jeg visste det også før mens begge gangene etter første svangerskap oppdater gjerne når du har fått testet
Skal det
Det er bare en følelse og noen symptomer som jeg har hatt noen ganger før men kan så klart ta feil denne gangen tar en test om noen dager å melder meg evt. Inn først da.
Gratulerer masse til deg, jeg fikk en oktoberjente for litt over to år siden
 
Får joine snikerne hehe
Har termin 26 oktober. Etter hva jeg hører så går de fleste over tiden første gang.
Er utolmodig allerrede, så håper ikke det går langt over termin
 
Back
Topp