Sniker meg litt inn i bakgrunnen her...

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Jeg har hatt svake streker over flere dager, men de har blitt sterkere hver dag. er i dag 13 dpo og fikk denne på morgenurin:
ImageUploadedByBV Forum1441185580.140933.jpg

Streken er tydelig rosa og kom godt innenfor tidsfristen, så jeg er sikker på at den er positiv. Men jeg spotter på fjerde dagen, og er litt bekymret over det.

Har en jente på 6 år fra før, og har nå prøvd i 6 mnd på nr 2, så håper veldig at spottingen gir seg og spiren klamrer seg fast så jeg kan få være på terminforumet til i mai! Fertility Friend mener terminen blir 12. mai. :)

Krysser fingrene for deg ! :D

Gratulerer :)

Jaaa! Hurra:D gratulerer så mye :)

Jeg har hatt svake streker over flere dager, men de har blitt sterkere hver dag. er i dag 13 dpo og fikk denne på morgenurin:
Vis vedlegget 133790

Streken er tydelig rosa og kom godt innenfor tidsfristen, så jeg er sikker på at den er positiv. Men jeg spotter på fjerde dagen, og er litt bekymret over det.

Har en jente på 6 år fra før, og har nå prøvd i 6 mnd på nr 2, så håper veldig at spottingen gir seg og spiren klamrer seg fast så jeg kan få være på terminforumet til i mai! Fertility Friend mener terminen blir 12. mai. :)
Da har vi det likt. Svake tester her også, men jeg er alt mellom 13 og 19 dpo hvis jeg skal kunne forklare at testene er så svake.

Hvordan er syklusen din hvis du er 13 dpo og har termin 12. Mai?

Da har vi det likt. Svake tester her også, men jeg er alt mellom 13 og 19 dpo hvis jeg skal kunne forklare at testene er så svake.

Hvordan er syklusen din hvis du er 13 dpo og har termin 12. Mai?

Jeg har ikke testet noen terminkalkulatorer enda, men tror det er beregnet ut fra eggløsning? Er den datoen fertility friend gir meg i alle fall :) Har hatt ustabile sykluser siden jeg tok ut spiralen, i det siste har alle vært på over 30 dager. Har bare tempet 2 mnd, og siden det varierer har jeg ikke helt oversikt. :p

Ser babyverden foreslår 15. Mai med samme i formasjon, mens en annen kalkulator foreslår 14. Den tredje kunne jeg ikke bruke siden jeg ikke har 28-dagers syklus lengre, tror denne skal være på 31 eller 32 dager. Er på dag 30 i dag, hadde el på dag 17. Men kanskje jeg skal ta utgangspunkt i babyverden sin kalkulator til jeg evt har vært hos lege. Regner jo med å bli flyttet på ul, men på den måten får jeg kanskje litt slingringsmonn i min favør ;)

Back
Topp