Hjertetre Betatt av forumet 8 Sep 2025 #1 Og sier hei! Fant plutselig ut at jeg er gravid. Så mange blanda følelser akkurat nå.
Trinity85 Elsker forumet Junibollene 2023 ♡ Babymais2026 ♡ 8 Sep 2025 #2 Hjertetre skrev: Og sier hei! Fant plutselig ut at jeg er gravid. Så mange blanda følelser akkurat nå. Klikk for å utvide … Hei! Gratulerer!
Hjertetre skrev: Og sier hei! Fant plutselig ut at jeg er gravid. Så mange blanda følelser akkurat nå. Klikk for å utvide … Hei! Gratulerer!
Hjertetre Betatt av forumet 8 Sep 2025 #3 Trinity85 skrev: Hei! Gratulerer! Klikk for å utvide … Takk
BBYG Elsker forumet Tilgangsansvarlig Septemberskattene 2023 Gresskarfrøene2023 ♡ Babymais2026 ♡ 8 Sep 2025 #4 Hjertetre skrev: Og sier hei! Fant plutselig ut at jeg er gravid. Så mange blanda følelser akkurat nå. Klikk for å utvide … Så gøy! Gratulerer
Hjertetre skrev: Og sier hei! Fant plutselig ut at jeg er gravid. Så mange blanda følelser akkurat nå. Klikk for å utvide … Så gøy! Gratulerer
Hjertetre Betatt av forumet 8 Sep 2025 #6 BBYG skrev: Så gøy! Gratulerer Klikk for å utvide … Takk! Blir spennende tid fremover