Sniker meg inn

RemaFrue

Gift med forumet
Septemberhjertene 2018
Oktoberfruene 2018
Heihei.
Da har det seg slik at "tanta" er 15(!!) dager forsinket her, jeg har enda ikke tatt test for å være sikker jeg har bestilt tester fra billigtester så de kommer i løpet av uka super spent!
Visst jeg nå er gravid, så har jeg mens termin den 23. Desember
Håper jeg får bli med dere her inne, og at vi kan følge hverandre helt til siste stopp(fødsel) ❤️
her i huset er det ikke planlagt, men om det er en liten spire så er hun/han hjertelig velkommen!

hvordan klaaarer du å vente så lenge :eek::hilarious::hilarious::hilarious:

rett og slett fordi jeg er vimsete og helt tilfeldigvis sjekka Flo appen i dag for å se når neste mens var forventet også gidder jeg ikke stå i kø utenfor apoteket for å kjøpe en digital test, så jeg smører meg med tålmodighet og venter
Samtidig da så har jeg litt bedre tid på å forberede meg, usikker på hva jeg tenker da dette ikke akkurat har vært planlagt

Jeg hadde ikke klart å ventet så lenge:hilarious: Men testen er mest sannsynlig positiv da, så ønsker deg velkommen:D

15 dager over forventet mens så burde den jo egentlig være det, har ikke gått på noe prevansjon, men prøvd å unngå sex rundt eggløsning ser dog ut som at vi ikke klarte det denne gangen
Tusen takk ❤️
skal oppdatere her inne med en gang den er tatt ❤️

15 dager over forventet mens så burde den jo egentlig være det, har ikke gått på noe prevansjon, men prøvd å unngå sex rundt eggløsning ser dog ut som at vi ikke klarte det denne gangen
Tusen takk ❤️
Gjør det! Spent på hva det blir til:happy:

Tusen takk ❤️
Vi har gått på samme smellen, dette var vår første gang med å bruke "sikre perioder" var ikke sikkert i det heletatt :hilarious::facepalm:

Du må kanskje få medalje i tålmodighet før testene kommer :hug007 hvordan klarer du å vente! hadde vært meg stod jeg bak apoteksdøra tidlig på dagen til de åpner for å kjøpe test:excited001
Velkommen til oss :talk017

Du må kanskje få medalje i tålmodighet før testene kommer :hug007hvordan klarer du å vente! hadde vært meg stod jeg bak apoteksdøra tidlig på dagen til de åpner for å kjøpe test:excited001
Velkommen til oss :talk017

Hehe, samme her! Jeg testet svakt positiv på den testen jeg hadde fått fra fertilitetsklinikken. Proppa urinprøven i kjøleskapet og dro rett på butikken kl 07:00 for å kjøpe flere test! Ikke mye tålmodighet her med andre ord :P

Hehe, samme her! Jeg testet svakt positiv på den testen jeg hadde fått fra fertilitetsklinikken. Proppa urinprøven i kjøleskapet og dro rett på butikken kl 07:00 for å kjøpe flere test! Ikke mye tålmodighet her med andre ord :p
Laveste måling på tålmodighet i historien , stod og så på testen til den ble positiv :confused005Jeg brukte 4 tester i løpet av 24 timer 3 dager før forventet mens :dance018:confused004 ga ikke opp før jeg kjøpte digital og så ordet gravid 1-2 uker :gen014

Tusen takk ❤️
Litt morsomt, jeg var nettopp å gikk gjennom mine 2 gamle termingrupper, å der va jo du også på den ene :hilarious::hilarious:

Back
Topp