Sniker meg inn..

Siren3

Blir kjent med forumet
Maiblomstene 2020
hei alle flotte damer!
Jeg har allerede sneket her inne i et par uker, men på grunn av masse blødninger, har jeg ikke turt å si hei enda. Men på fredag var jeg på ultralyd, og fikk se verdens nydeligste lille frø med bankende hjerte.
Denne kom som en stor overraskelse:D
Har en på 5 og en på 9 fra før. Har litt tøffe svangerskap med hyperemisis, så har noen lange mnd foran meg, MEN da er det helt supert med en gjeng som dette og henge med i ventetiden:) så hei hei, her er jeg! Venter nr 3 18.05 :love7

Velkommen :D

hei alle flotte damer!
Jeg har allerede sneket her inne i et par uker, men på grunn av masse blødninger, har jeg ikke turt å si hei enda. Men på fredag var jeg på ultralyd, og fikk se verdens nydeligste lille frø med bankende hjerte.
Denne kom som en stor overraskelse:D
Har en på 5 og en på 9 fra før. Har litt tøffe svangerskap med hyperemisis, så har noen lange mnd foran meg, MEN da er det helt supert med en gjeng som dette og henge med i ventetiden:) så hei hei, her er jeg! Venter nr 3 18.05 :love7
Heisann og gratulerer så masse :)
Det er så kjekt å lese at det kan gå bra til tross blødninger. Jeg hadde det slik med nr 2, ikke noe kjekt, men det ble en flott jente ut av det :Heartred Misunner deg ikke kvalmen, håper den behandler deg noenlunde greit selv om ;)

Velkommen :) håper dette svangerskapet ikke blir like tøft for deg :)

Velkommen og gratulerer ☺ masse lykke til ☺ er noen lange mnd her å..☺

Gratulerer og velkommen hit!

Gratulerer og velkommen! Godt selskap og morsomt/ betryggende å kunne dele opplevelser med så mange andre i lik situasjon :)

Back
Topp