Sniker meg inn

Eiddwen

Forumet er livet
Assistert-jentene
Da fikk jeg endelig positiv test. :Heartred

Vi har en sønn fra 2016. Han ble til etter et IVF-forsøk i 2015 etter flere års prøving, utredninger, operasjoner og noen aborter/kjemiske graviditeter. På grunn av min endometriose ble jeg anbefalt hormonell prevensjon fra rett etter fødsel og frem til eventuelle søskenforsøk. Mai 2017 røk p-staven. Vi hadde fryseforsøk august, ferskforsøk november og nytt fryseforsøk i januar. Deretter en prøverørspause med en del egeninnsats for å forbedre forholdene mest mulig (blant annet Letrozol og en del andre tilskudd o.l) frem til sommeren. I juni startet et nytt ferskforsøk. Og 15. august fikk vi satt inn to perfekte todagers embryo.

Jeg fikk første positive test i forrigårs. Merker mer og mer at kroppen er gravid igjen. Og håper selvsagt det er termin-nedtelling jeg er i gang med nå. :)

Jeg har vært aktiv på assistert forumet, men vil gjerne snike litt her og nå som jeg er gravid. :love7

Termin er 9. mai. Jeg er tilsvarende 11 dpo nå. :Heartred

Dagens strimmel:
IMG_4795.JPG

Gårsdagens digitale:
IMG_4789.JPG

Gratulerer! Har fulgt med på tråden din, veldig glad på dine vegne :D

Gratulerer Eiddwen. Krysser alt for at det går hele veien til må. Koselig å være sammen med en gammel kjenning fra Assistert :)

Gratulerer Eiddwen. Krysser alt for at det går hele veien til må. Koselig å være sammen med en gammel kjenning fra Assistert :)

Tusen takk! :Heartred

Ja, det er veldig koselig at vi er flere assistert-jenter her. :D :Heartred

Det var litt av en historie [emoji173]️ håper du og alle andre blir med helt til mai og får verdens skjønneste baby i armene[emoji173]️

Oi, oi, ganske sterk strek til å være tilsvarende 11 dpo, er det ikke? Mener min strek tilsvarende 11 dpo var svakere, og hos meg var det to embryoer som festet seg (men den ene falt ifra ganske raskt). Kanskje du venter to? Gratulerer så mye! Så fortjent! :-)

Oi, oi, ganske sterk strek til å være tilsvarende 11 dpo, er det ikke? Mener min strek tilsvarende 11 dpo var svakere, og hos meg var det to embryoer som festet seg (men den ene falt ifra ganske raskt). Kanskje du venter to? Gratulerer så mye! Så fortjent! :)

Jeg tok blodprøve i går, så får vi se om tallet er nokså normalt eller om det er høyt. :bag: Vi er uansett ekstremt fornøyd om det er liv til termin, uansett en eller to. :Heartred

Jeg tok blodprøve i går, så får vi se om tallet er nokså normalt eller om det er høyt. :bag: Vi er uansett ekstremt fornøyd om det er liv til termin, uansett en eller to. :Heartred

Åh, så spennende! Enig med deg i det, det viktigste er å få baby til terminen, samme om det blir en eller to. :-)

Åh, så spennende! Enig med deg i det, det viktigste er å få baby til terminen, samme om det blir en eller to. :)

Ja, virkelig! :Heartred Jeg er likevel selvsagt spent på hva som gjemmer seg i magen. :knegg:

Så godt å høre at det klaffet! Gratulerer [emoji4]

Tusen takk! :) Ja, nå var det veldig deilig å få to streker på testen. :Heartred IVF-karusellen er fryktelig tøff. :Heartred

Back
Topp