Sniker meg inn

Elisabethh

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Marsipanene 2019
❤ Aprilbarna19 ❤
IMG_7054.JPG

Denne var positiv i dag. Har ei på ett år fra før. Dag 28 i syklusen, så skal visst da være 4+0. [emoji173]️ Kvalmen kom for to dager siden.
 
Oi! Så tidlig har ikke jeg turt å teste. Er så redd for å bruke en test på bare tull. Føler jeg må være ganske sikker før jeg tester.
Hehe hadde en følelse. Jeg ammer enda og begynte å bli øm. Fikk svake positive strimler, så tok jeg en vanlig cb i går og den var klart positiv. Så tok jeg en digital i dag og ble fort positiv den og [emoji4][emoji4]
 
Hehe hadde en følelse. Jeg ammer enda og begynte å bli øm. Fikk svake positive strimler, så tok jeg en vanlig cb i går og den var klart positiv. Så tok jeg en digital i dag og ble fort positiv den og [emoji4][emoji4]

Jeg ammer også, men hadde ingen anelse før jeg ble kvalm både lørdag og søndag. To dager på rad er ingen tilfeldighet. Ikke merka noe ømhet.
 
Jeg ammer også, men hadde ingen anelse før jeg ble kvalm både lørdag og søndag. To dager på rad er ingen tilfeldighet. Ikke merka noe ømhet.
Huff håper jeg slipper kvalmen enda noen uker kjenner jeg [emoji85] Hvor gammel er barnet du ammer? Min er 17 mnd [emoji4]
 
Huff håper jeg slipper kvalmen enda noen uker kjenner jeg [emoji85] Hvor gammel er barnet du ammer? Min er 17 mnd [emoji4]

Min ble ett år nå i begynnelsen av juli. Artig med ettåring! [emoji3]
 
Helt enig! Vi har en liten gutt [emoji2] Blir veldig gøy å se han som storebror [emoji7]

Barna våres blir nok fine storesøsken! [emoji173]️ Tenker det er godt de ikke kommer til å huske hvordan det var å bare være en. De blir nok vant til å dele tidlig. Jenta vår blir nok en super storesøster! [emoji178]
 
Barna våres blir nok fine storesøsken! [emoji173]️ Tenker det er godt de ikke kommer til å huske hvordan det var å bare være en. De blir nok vant til å dele tidlig. Jenta vår blir nok en super storesøster! [emoji178]
Ja det tror jeg også er en stor fordel [emoji2] Blir spennende fremover [emoji173]️
 
Gratulerer så mye med flott positiv test og velkommen inn hit :Heartred
 
Back
Topp