Sniker meg inn

***Lykkelig***

Elsker forumet
Juli13-jentene
Fredag var dagen jeg fant ut at eg var gravid :) Hadde ikke tenkt over at eg faktisk var over tiden, så det ble kjøpt inn test med det samme som viste klart og tydelig et pluss tegn :)
Dette blir barn nr 2, har ei jente på 2,5 år fra før.
Kommer fra Rogaland - kommer med nærmere stedsbeskrivelse når jeg er noen uker lenger på vei .

Termin er etter mine beregninger 19 juli :)
Ringte lege for svangerskapskontroll i dag, fikk da beskjed om å ta kontakt igjen etter Nyttår for jeg trengte visst ikke kontorll før i uke 11-12....

Andre som har fått likens beskjed ? Jeg trodde kanskje første kontroll var rundt uke 8 ??

Gratulerer og velkommen hit....har ikke kontakta lege enda, men skal gjøre det i mårra tenkte jeg..

Gratulere så masse og velkommen til oss

jeg har vært en tur hos legen pga noen vondter, men ikke 1.kontroll enda.. fikk også beskjed om at den ikke var før mellom 8-12, og jo nærmere uke 12 jo bedre... leeenge å vente :P

Hei og velkommen hit :) Er vanlig at først kontroll er rundt 12.uke ved normale svangerskap ja, men man kan ta tidlig UL tidligere :)

vet dere hvilken pris privat ul ligger på ?

Jegg har liksom litt lyst til å få det bekreftet før ju, for vi har kjøp t skjorte til kommende stpresøster hvor det står "Jeg skal bli storesøster" på, tenkte hun skulle få den på seg på julaften å så tar vi runden rundt til familien :)

Gratulerer :)

Gratulerer med graviditeten! Og velkommen hit!

Tror det er vanlig å ha kontroll nærmere 12 uker, men enig i at det kan være lenge å vente.
Jeg skal til legen før det, men får ikke 1. kontrollen ennå.
Høres fristende ut med tidlig UL ja. Noen som vet pris?

Gratulerer og velkommen :-) jippi endelig en til fra Rogaland :-)

Gratulerer!

Takk, og gratulerer til alle dere andre også

Funnet ut at privat UL her koster 950 kr. Litt av en pris, men tror eg skal ringe å bestille time uken før jul :)

Takk, og gratulerer til alle dere andre også

Funnet ut at privat UL her koster 950 kr. Litt av en pris, men tror eg skal ringe å bestille time uken før jul :)

GRATULERER
Jeg var på min første svangeskapskontroll i dag.
Er selv fra nord-rogaland.

Tror det varierer veldig fra lege til lege hvor tidlig du får det første kontrollen.
Egentlig skulle jeg ikke hatt time før i starten på desember.
Men grunnet store plager med uvi fikk jeg time tidligere.
Er godt å være i gang :)

Masse lykke til

Back
Topp