Sniker meg inn med dere :-)

vårlilleclark

Glad i forumet
Hei alle dere med januarspirer :Heartred

Endelig er det min tur å tilbake inn i terminforum! Var såvidt innom desember forumet før vi mista. Heldigvis har denne pp’en føltes helt annerledes enn den forrige vi ble gravide i så håper nå at spiren sitter hele veien.

Jeg har ikm idag og har absolutt ingen tegn til tr og det føles helt greit! Hehe, fikk beskjed av mannen at jeg måtte bare fortsette slik :shy:
Eneste som bekymrer meg er at testene fremdeles ikke har blitt sterkere. Har prøvd å teste både på morgen, midt på dagen og kveldsurin uten noen store forskjeller. Hadde et lite dropp i styrken igår som fortvilte meg meget men ser ut som at de er bedre idag. Nå har jeg bestemt meg for å ikke teste noe mer frem til jeg får ny digital i posten. Første digital ble tatt på kvelden 17 mai sammen med min kjære :Heartred

Nederste strimmel er fra idag 13dpo
Skal også sies at jeg har gjort et lite eksperiment med el tester fra tidlig dpo og til idag og de har også økt så og si hele veien :)

Noen som har hatt svake tester men at det har gått fint eller at de har blitt sterkere på et senere tidspunkt ?

Vedlegg

• 35BD7B11-5E44-4A5D-A208-E4919B063528.jpeg
    35BD7B11-5E44-4A5D-A208-E4919B063528.jpeg
    206,3 KB · Visninger: 52
  • 3BBDFF18-3375-45C2-8D24-75E908A17ECE.jpeg
    3BBDFF18-3375-45C2-8D24-75E908A17ECE.jpeg
    270,1 KB · Visninger: 53
  • 7D13ABF0-7BEB-4379-A914-756E08305ADF.jpeg
    7D13ABF0-7BEB-4379-A914-756E08305ADF.jpeg
    310,6 KB · Visninger: 51
Ååå, så bra du kom hit til oss ❤️ Gratulerer og velkommen!

Åå endelig er du her sammen med oss, ble så glad da jeg så du hadde fått positiv test igjen:happy093 Gratulerer så mye, denne spiren skal sitte hele veien!!:Heartred:Heartred

Velkommen ♥️♥️♥️

Endelig er det min tur å tilbake inn i terminforum! Var såvidt innom desember forumet før vi mista. Heldigvis har denne pp’en føltes helt annerledes enn den forrige vi ble gravide i så håper nå at spiren sitter hele veien.

Jeg har ikm idag og har absolutt ingen tegn til tr og det føles helt greit! Hehe, fikk beskjed av mannen at jeg måtte bare fortsette slik :shy:
Eneste som bekymrer meg er at testene fremdeles ikke har blitt sterkere. Har prøvd å teste både på morgen, midt på dagen og kveldsurin uten noen store forskjeller. Hadde et lite dropp i styrken igår som fortvilte meg meget men ser ut som at de er bedre idag. Nå har jeg bestemt meg for å ikke teste noe mer frem til jeg får ny digital i posten. Første digital ble tatt på kvelden 17 mai sammen med min kjære :Heartred

Skal også sies at jeg har gjort et lite eksperiment med el tester fra tidlig dpo og til idag og de har også økt så og si hele veien :)

Noen som har hatt svake tester men at det har gått fint eller at de har blitt sterkere på et senere tidspunkt ?
Gratulerer og velkommen! ❤

Hva slags merke er de øverste testene? :) er det make sure?

Ååå, så bra du kom hit til oss ❤️ Gratulerer og velkommen!
Åå endelig er du her sammen med oss, ble så glad da jeg så du hadde fått positiv test igjen:happy093 Gratulerer så mye, denne spiren skal sitte hele veien!!:Heartred:Heartred
Ja, dette blir spennende! Nå synes jeg ikke spira har noe valg annet enn å sitte hele veien :joyful:
Gratulerer og velkommen :D

Ååh, tusen takk alle sammen :Heartred for en herlig velkomst!

Takk for det :Heartred ja, de er makesure sine tester
Jeg også har opplevd sen stigning på de testene, så her en dag kjøpte jeg en clearblue for å sqmmenligne og den var ganske tydelig i motsetning til make sure.. jeg lurer på om jeg rett og slett har fått en dårlig batch o_O

Under kan du se mine tester, den nederste er fra i dag og nest nederste fra mandag. Clearblue'n er fra søndag!

Vedlegg

• 20210519_073626.jpg
    20210519_073626.jpg
    672,8 KB · Visninger: 25
  • 20210516_070533.jpg
    20210516_070533.jpg
    677,4 KB · Visninger: 25
Jeg også har opplevd sen stigning på de testene, så her en dag kjøpte jeg en clearblue for å sqmmenligne og den var ganske tydelig i motsetning til make sure.. jeg lurer på om jeg rett og slett har fått en dårlig batch o_O

Under kan du se mine tester, den nederste er fra i dag og nest nederste fra mandag. Clearblue'n er fra søndag!
Oj, ja se der! Store forskjeller, har du kjøpt nye tester med makesure på dagens test eller er det samme batch? For jeg har også tenkt om det kan være det, etter 10/11dpo starta jeg på en ny eske og det var rundtomkring her de også ikke ble sterkere. Venter selv på både clearblue plus og digital som kommer om ca 2 dager ellerno. Frem til da skal jeg ikke teste mer så vi får se :Heartred ikm er jo idag så velger å stole på kroppen frem til da

Hvilke dpo er du ifht til makesure testene og clearblue? :-)

Så gøy:Heartpink gratulerer og velkommen i gjengen:thumleft Noen har bare senere hcg-stigning så du skal ikke se bortifra at streken plutselig blir sterk :happy:;)

Gratulerer og velkommen ❤ Jeg hadde også svake strimmeltester, og valgte å slutte å teste med de fordi jeg bare ble stressa. Brukte clearblue isteden, de viste mye sterkere streker og beroliget meg veldig! På digitale tester fikk jeg 1-2 3+6, og 2-3 4+5. Fikk aldri 3+. Var på ultralyd i dag, der var det et helt perfekt foster med hjerteslag ❤ Så det kan fint bli baby av "svake" tester også ❤

Oj, ja se der! Store forskjeller, har du kjøpt nye tester med makesure på dagens test eller er det samme batch? For jeg har også tenkt om det kan være det, etter 10/11dpo starta jeg på en ny eske og det var rundtomkring her de også ikke ble sterkere. Venter selv på både clearblue plus og digital som kommer om ca 2 dager ellerno. Frem til da skal jeg ikke teste mer så vi får se :Heartred ikm er jo idag så velger å stole på kroppen frem til da
Hvilke dpo er du ifht til makesure testene og clearblue? :)
Det er samme batch. Jeg aner ikke dpo, for vet ikke når jeg hadde el.. jeg fikk "gravid 1-2 uker" samtidig som nr 4 på bildet av strimlene :)

Back
Topp