Sniker meg inn igjen....

MissFine

Forelsket i forumet
Dette har vært en helt forferdelig uke med tårer, snørr, skuffelse og håp. Har blødd i 6 dager nå, hvor av de tre første dagene var kraftig. Blør ennå, men har vært å tatt blodprøve mandag og i dag og fikk beskjed av legen på tlf svareren at jeg fortsatt er gravid og ikke har hatt en SA....[:D][:)]
Tør ikke å tro på det ennå. Skal til legen i morgen og da skal jeg få UL!!
Går litt stille i gangene her fram til jeg får bekreftet at det er noe som lever inne i meg.[:)]

Næmen..ser man det Vi får se hvordan det ser ut imorra da..høres lovende ut dette da..*tvi tvi*

Dette høres veldig lovende ut. [:)][:)][:)] Lykke til imorra.

ORIGINAL: taita81

Næmen..ser man det Vi får se hvordan det ser ut imorra da..høres lovende ut dette da..*tvi tvi*

Nei, så spennende!!

Har tenkt masse på deg i det siste og lurt på om jeg skulle starte en tråd å spørre etter deg, men tenkte du hadde nok på deg nå...

Har hørt om folk som har hatt normal mensblødninger igjennom hele svangerskapet og allikevel har født sprell levende babyer.

Krysser fingrene for at du får en fantastisk opplevelse i morgen.

*klemmepå*

Tusen takk! får nok ikke ul i morgen, men skal i alle fall til legen, så får prate med han, men får virkelig håpe jeg får være her hos dere snille og omtenksomme menneskene!! [:)]

ORIGINAL: MissFine

Tusen takk! får nok ikke ul i morgen, men skal i alle fall til legen, så får prate med han, men får virkelig håpe jeg får være her hos dere snille og omtenksomme menneskene!! [:)]

Hihi [:)] Vil jo selvfølgelig ha deg her inne også, selvom jeg hører latteren til Miss Fine surre i bakhodet når jeg leser nicket ditt [:D]

ORIGINAL: høstbaby09

Hihi [:)] Vil jo selvfølgelig ha deg her inne også, selvom jeg hører latteren til Miss Fine surre i bakhodet når jeg leser nicket ditt [:D]

Alltid tett i nesa ( pga allergi ) hihi, så ligner litt på henne [:D] og ler mye!!!!

Så gla på dine vegne! Så godt at det kan gå den veien også! Velkommen tilbake.. håper på stor aktivitet på ul. Krysse krysse!

ORIGINAL: sunshine_84

Så gla på dine vegne! Så godt at det kan gå den veien også! Velkommen tilbake.. håper på stor aktivitet på ul. Krysse krysse!

Signerer denne! [:)][:)]

Satser på positiv oppdatering imorgen, da. [;)]

(har dere forresten tenkt på at det kan ha vært en tvilling dere har mistet? kjenner to stykker det har skjedd med, eller legene mener det mest sannsynlig er det som har skjedd. Uansett; lykke til!!!)

ORIGINAL: sunshine_84

Alltid tett i nesa ( pga allergi ) hihi, så ligner litt på henne [:D] og ler mye!!!!

Syns ikke jeg kan si jeg har lagt merke til at du snakker som henne???

Men godt humør, det har du helt klart!!!

Godt å høre at søstern kunne skaffe deg positive resultater :)

Velkommen tilbake :)  (Og takk for at du avslørte deg for meg hvem du er hehe, jeg skjønte det ikke selv hehe)

ORIGINAL: gravidlillemeg

Syns ikke jeg kan si jeg har lagt merke til at du snakker som henne???

Men godt humør, det har du helt klart!!!

Godt å høre at søstern kunne skaffe deg positive resultater :)

Velkommen tilbake :)  (Og takk for at du avslørte deg for meg hvem du er hehe, jeg skjønte det ikke selv hehe)

Ingen kan vel snakke så ille som henne [8D][8D]  ( men når jeg blir veldig tett, kommer jeg opp mot henne... hehe)

Back
Topp