Sniker meg inn hit

Veronah

Flørter med forumet
Hei alle sammen

Lister meg inn hit til dere , selvom terminen er fastsatt til 07.12 , blir jenten vår født i november , siden jeg ikke får lov å gå lenger en uke 37 pga rhesus immunisering .

Hittil ser alt stålende flott ut , hun vokser godt og ligger akkuratt over gjennomsnittet . Blir godt fulgt opp med ultralyd hver 14 hos spesialist , så vi føler oss relativt trygge

Andre som har vært borti det samme, mtp blodtype ?
Kjenner litt på angsten for styrtfødsel også siden man blir igangsatt , da eldstemann kom i en heidundrende fart (spontan) i uke 36+4, den følelsen av å ikke ha kontroll på noe er ikke akkuratt noe jeg ønsker igjen

Hei alle sammen

Lister meg inn hit til dere , selvom terminen er fastsatt til 07.12 , blir jenten vår født i november , siden jeg ikke får lov å gå lenger en uke 37 pga rhesus immunisering .

Hittil ser alt stålende flott ut , hun vokser godt og ligger akkuratt over gjennomsnittet . Blir godt fulgt opp med ultralyd hver 14 hos spesialist , så vi føler oss relativt trygge

Andre som har vært borti det samme, mtp blodtype ?
Kjenner litt på angsten for styrtfødsel også siden man blir igangsatt , da eldstemann kom i en heidundrende fart (spontan) i uke 36+4, den følelsen av å ikke ha kontroll på noe er ikke akkuratt noe jeg ønsker igjen

Velkommen til oss :) Så bra at alt ser strålende ut. Det må være deilig. Vet det hvertfall er ei her inne som følges opp i forhold til det samme som deg.

Jeg er rhesus - men foreløpig er ting OK. Skal ta blodprøve denne uken.

Velkommen til oss :) Så bra at alt ser strålende ut. Det må være deilig. Vet det hvertfall er ei her inne som følges opp i forhold til det samme som deg.

Jeg er rhesus - men foreløpig er ting OK. Skal ta blodprøve denne uken.

Ja er veldig deilig at alt ser bra ut hittil ihvertfall , håper bare det fortsetter slik :-)
Første svangerskap gikk veldig bra , men så sier de jo også at første ofte er problemfritt iforhold til rhesus - , er jo heller ikke alle som har problemer med det i senere svangerskap heller .

Vi snuser jo litt på tanken på en til etter hun her , men først og fremst får vel man bli ferdig med fødsel og alt som hører med nå :-p

Ja er veldig deilig at alt ser bra ut hittil ihvertfall , håper bare det fortsetter slik :)
Første svangerskap gikk veldig bra , men så sier de jo også at første ofte er problemfritt iforhold til rhesus - , er jo heller ikke alle som har problemer med det i senere svangerskap heller .

Vi snuser jo litt på tanken på en til etter hun her , men først og fremst får vel man bli ferdig med fødsel og alt som hører med nå :p

Satser på at det fortsetter sånn :)

Dere får sette frøkna til verden først, såååå kan dere begynne å planlegge nestemann :hilarious: En fødsel om gangen :D Men det er jo koselig å ha det i bakhodet allerede :)

Velkommen hit.
Er også rhesus, og skal ta blodprøver kommende uke.
Får ikke mer oppfølging enn vanlig så aner ikke hva det vil si, siden jeg er førstegangs.

Velkommen hit.
Er også rhesus, og skal ta blodprøver kommende uke.
Får ikke mer oppfølging enn vanlig så aner ikke hva det vil si, siden jeg er førstegangs.

Takk for det :-)

Fikk ikke noe spesielt oppfølging i første svangerskap , annet enn to ekstra blodprøver :-) Første graviditet går som oftest veldig fint , de har jo også nå en ‘vaksine’ de setter i uke 28 om jeg ikke har lest helt feil ?

Takk for det :)

Fikk ikke noe spesielt oppfølging i første svangerskap , annet enn to ekstra blodprøver :) Første graviditet går som oftest veldig fint , de har jo også nå en ‘vaksine’ de setter i uke 28 om jeg ikke har lest helt feil ?

Høres riktig ut :)

Takk for det :)

Fikk ikke noe spesielt oppfølging i første svangerskap , annet enn to ekstra blodprøver :) Første graviditet går som oftest veldig fint , de har jo også nå en ‘vaksine’ de setter i uke 28 om jeg ikke har lest helt feil ?

Stemmer nok det.

Velkommen inn hit til oss[emoji173]

Back
Topp