Sniker meg inn her

Neya

Forelsket i forumet
Maiskolbene 2023 :-)
Hei!

I dag fikk jeg positiv test, med en klar strek, til tross for at det er 3 dager til mens.:happy: Kan jo si litt om meg selv. Er 40 år, blir 41 i slutten av sept. Har to jenter på 13 og 15 år fra et tidligere forhold og en gutt som var 2 år i juli med samboeren min. Har desverre opplevd en del spontanaborter og MA så tar dette med knusende ro. Mistet i MA i februar i år. Ultralyden viste ingen hjerterytme. Det var selvsagt trist og i starten var det tungt, men det var nok ikke meningen. ❤️ Synes det har vært koselig med en lillesøster eller lillebror til sønnen vår siden aldersforskjellen mellom han og søstrene er såpass stor. Uansett så blir det hyggelig å følge dere her inne også. ❤️

Så «Hei» til dere alle❤️:greet025

Velkommen :D

Hei, hei! Velkommen hit :love017

Velkommen :Heartred Måtte spiren klore seg fast og bli værende til termin!

Gratulerer så mye! Håper den sitter! Jeg er eldre gravid, naturlig 45 år, og sitter på nåler. Jeg vet at abortrisikoen er høy. Er nok ikke så rolig som deg, for bare at det skal skje en befruktning er 5% hos meg….Vi ønsker oss et kjærlighetsbarn. Jeg har to fra da jeg var 38 og 40 år. Tenker at du fortsatt kan få det til :hjerte:

Håper veldig på det samme.

Gratulerer så mye! Håper den sitter! Jeg er eldre gravid, naturlig 45 år, og sitter på nåler. Jeg vet at abortrisikoen er høy. Er nok ikke så rolig som deg, for bare at det skal skje en befruktning er 5% hos meg….Vi ønsker oss et kjærlighetsbarn. Jeg har to fra da jeg var 38 og 40 år. Tenker at du fortsatt kan få det til :hjerte:

Håper veldig på det samme.
Det er nok min måte å «overleve» på. Har vært knallhardt de gangene jeg har mistet og derfor har jeg nok distansert meg litt automatisk her for å beskytte meg selv. Håper at spiren din også klorer seg fast❤️ Og at vi får følges sammen til termin:) ønsker deg lykke til❤️

Det er nok min måte å «overleve» på. Har vært knallhardt de gangene jeg har mistet og derfor har jeg nok distansert meg litt automatisk her for å beskytte meg selv. Håper at spiren din også klorer seg fast❤️ Og at vi får følges sammen til termin:) ønsker deg lykke til❤️
Jeg hadde to MA, en i uke 9 og en i uke 12 etter TUL og to dager før jeg skulle til FD. Den siste var særlig tøff. Samtidig var jeg glad for at naturen ordnet opp selv når det ikke var liv laga. Jeg fikk to flotte barn til sist likevel.
Det er ikke så lenge siden du fikk 2-åringen din og du har en flott og sterk test. Denne gangen går det! Heia, heia :)

Hei alle sammen! Jeg er 28 år og bor i Trondheim. Dette er første gangen jeg er gravid og alt er derfor veldig nytt og ukjent. Alt jeg kan til nå er hva man ikke skal spise og at man bør trene. Jeg er i dag 4+2 og vært kvalm og sovet dårlig i ca 5 dager nå. Jeg har også mye strekke følelser og stikkinger frempå, nedenpå magen. Alle disse symptomene er veldig spennende og ny opplevelse. Jeg synes det er litt fælt å ikke vite om alt kommer til å gå bra. 8 måneder på å møte baby virker nå som forfærdelig lang tid.

Hei alle sammen! Jeg er 28 år og bor i Trondheim. Dette er første gangen jeg er gravid og alt er derfor veldig nytt og ukjent. Alt jeg kan til nå er hva man ikke skal spise og at man bør trene. Jeg er i dag 4+2 og vært kvalm og sovet dårlig i ca 5 dager nå. Jeg har også mye strekke følelser og stikkinger frempå, nedenpå magen. Alle disse symptomene er veldig spennende og ny opplevelse. Jeg synes det er litt fælt å ikke vite om alt kommer til å gå bra. 8 måneder på å møte baby virker nå som forfærdelig lang tid.
Jeg skulle ønske at jeg kunne si at det kommer til å gå fort! Og det gjør det kanskje for noen, men for min del gikk forrige svangerskap så utrolig sakte. Jeg ble også sykemeldt tidlig og dagene sneglet seg avgårde hjemme. Så mitt beste tips for at tiden ikke skal gå så sakte er å prøve å holde fast på jobb og aktiviteter i hverdagen- så lenge man kan :)

Like gammel og første gang på meg også! Er bare 5+3 så vet at det er laang ventetid foran meg. Det hjelper meg veldig å fokusere på at det er noe veldig bra med alle livsperioder - også den siste tiden uten barn. Prøver derfor å nyte spenningen med at ingen vet, de første jordmoropplevelsene og ikke minst siste tid alene med partneren min med mye dater og stille kvelder (og søvn)! Lykke til!

Jeg er også 28 år og 4+2 idag ☺️ Men det er tredje barnet mitt. Synes du er god som har fått satt deg inn i hva gjelder mat under svangerskapet! Det kan virke ganske overveldende i starten :joyful:

Skal ikke lyve, det har gått ganske sakte i alle svangerskapene mine - spesielt i starten. Men synes det har gått litt fortere for min del når det ikke er hemmelig lengre :)

Masse lykke til med svangerskapet, håper formen din kommer seg etterhvert :love017

Jeg er også 28 år og 4+2 idag ☺️ Men det er tredje barnet mitt. Synes du er god som har fått satt deg inn i hva gjelder mat under svangerskapet! Det kan virke ganske overveldende i starten :joyful:

Skal ikke lyve, det har gått ganske sakte i alle svangerskapene mine - spesielt i starten. Men synes det har gått litt fortere for min del når det ikke er hemmelig lengre :)

Masse lykke til med svangerskapet, håper formen din kommer seg etterhvert :love017
Enig, jeg synes det går saktest helt i starten når man lengter etter uke 12. Og jeg vil også si helt på slutten- spesielt hvis man går over termin. De dagene føles som ekstra strafferunder hvor ALT er slitsomt og man bare vil bli ferdig ;D

Enig, jeg synes det går saktest helt i starten når man lengter etter uke 12. Og jeg vil også si helt på slutten- spesielt hvis man går over termin. De dagene føles som ekstra strafferunder hvor ALT er slitsomt og man bare vil bli ferdig ;D
Det vil jeg tro! Mine er født i uke 35 og 38, så jeg har ikke fått opplevd den ventinga på slutten. Men hvis jeg skal gå tre uker lengre for hvert svangerskap føder jeg vel i uke 41 denne ganga :hilarious:

Back
Topp