Sniker meg inn her

Lillpill

Flørter med forumet
Vet ikke helt om jeg tørr å snike meg inn her, men henger litt her frem til man vet mer ❤
Var på ul idag pga jeg har blødd i 11 dager nå, men fikk se ett lite frø som fremdeles er der ❤
Han konstanterte 5uker! Får komme tilbake på ul 2.juledag for å se om det vokser i takt med ukene :happy:

Velkommen hit:Heartpink
Oi -det blir spennende 2. juledag !
Krysser fingrene for lille spire

Velkommen! Krysser fingrene for at spiren sitter :) Blødde masse med førstemann og han er frisk og rask i dag :p

Velkommen hit:Heartpink
Oi -det blir spennende 2. juledag !
Krysser fingrene for lille spire

Jaa, veldig spent ! Har jo enda denne blødningen som kommer ut av det blå, og ødlegger nervesysteme mitt. Men må nesten bare avvente å se❤

Velkommen! Krysser fingrene for at spiren sitter :) Blødde masse med førstemann og han er frisk og rask i dag :p

Ååh det er så godt å høre at det er flere! Snart blødd i 14dager i strekk nå, så holder på å bli tullerusk. Ingen kunne se hvor den kommer ifra, hadde ingen blod i livmor i det minste ❤
Så håper den lille kliper seg fast altså!

Så du også har blødninger ? Vet du hva de kommer av til deg ? ❤
Ååh så herlig ! Krysser alt jeg har for at hjerte begynner å slå her også ❤
Har småblødninger hver dag ja :confused: blir sinnsyk!o_O:sour::hungover:
Men jordmor tok ul, og sa at spiren hadde nydelig hjerteaksjon og satt perfekt i livmora så :bored: Hun trodde ikke dette kom til å gå galt - men det tror jo selvfølgelig jeg hele tiden da :shifty: krisemaksimerer OG overtenker absolutt A-L-T :arghh:

Har småblødninger hver dag ja :confused: blir sinnsyk!o_O:sour::hungover:
Men jordmor tok ul, og sa at spiren hadde nydelig hjerteaksjon og satt perfekt i livmora så :bored: Hun trodde ikke dette kom til å gå galt - men det tror jo selvfølgelig jeg hele tiden da :shifty: krisemaksimerer OG overtenker absolutt A-L-T :arghh:

Ååh, samme her ! Er ikke noe voldsomt til blødning, men det kommer litt jevnlig hver dag bortsett fra på natta, da kommer det nesten ingenting:shifty:

Er nesten så jeg ikke tror jeg er gravid for jeg klarer ikke å forstå at dette kan gå bra.. enda både tester, blodprøver og til og med UL sier det motsatte:oops:

Har en del murringer - da tror jeg at det er mensen.
Kjenner jeg ikke murringene - da har det gått galt :bag:

Håper jeg får høre ett lite vakkert hjerte neste helg jeg også ❤ Fineste lyden som finnes ! Enda det kjennes ut som jeg skal dø hver gang jeg er på kontroll, for jeg forbreder meg på det værste:banghead: Slitsomt! Skal troo jeg gleder meg til 12ukersgrensa, om jeg kommer meg dit !

Ååh, samme her ! Er ikke noe voldsomt til blødning, men det kommer litt jevnlig hver dag bortsett fra på natta, da kommer det nesten ingenting:shifty:

Er nesten så jeg ikke tror jeg er gravid for jeg klarer ikke å forstå at dette kan gå bra.. enda både tester, blodprøver og til og med UL sier det motsatte:oops:

Har en del murringer - da tror jeg at det er mensen.
Kjenner jeg ikke murringene - da har det gått galt :bag:

Håper jeg får høre ett lite vakkert hjerte neste helg jeg også ❤ Fineste lyden som finnes ! Enda det kjennes ut som jeg skal dø hver gang jeg er på kontroll, for jeg forbreder meg på det værste:banghead: Slitsomt! Skal troo jeg gleder meg til 12ukersgrensa, om jeg kommer meg dit !
Ååh jeg kjenner meg igjen i alt du skriver.. :arghh:♥️

jeg har en del symptomer å «klamre» meg til! Ekstrem kvalme, usigelig trøtt og megavonde pupper:dead:
Jeg er sykemeldt nå, er for heavy psykisk dette her, har ingenting å gjøre på jobb som sykepleier nå:sorry: Kan risikere å gjøre feil :(

Ååh jeg kjenner meg igjen i alt du skriver.. :arghh:♥️

jeg har en del symptomer å «klamre» meg til! Ekstrem kvalme, usigelig trøtt og megavonde pupper:dead:
Jeg er sykemeldt nå, er for heavy psykisk dette her, har ingenting å gjøre på jobb som sykepleier nå:sorry: Kan risikere å gjøre feil :(

Så godt å kjenne på at man ikke er alene ❤

Har ikke noe voldsomt til symptomer annet enn at jeg kjenner at livmora jobber på ( murringer ) og puppene er ømme.

Jobber på sykehus som assistent, så har ingenting med pasienter å gjøre jeg da. Men har vurdert sykmelding jeg også, for jeg er absolutt ikke til hjelp for noen :oops:
Mesteparten av dagen går jeg i min egen bekymra boble, overtenker hver minste ting som skjer med kroppen !
Er også på toalettet hver 30.min for å se om det plutselig kommer masse blod :bag:
Man blir helt utslitt av å tenke og gruble. Har fått verdens fineste glede, og jeg tørr ikke å glede meg enda :(

Back
Topp