Sniker meg inn her

MEU95

Blir kjent med forumet
Sniker meg inn med 5 positive tester (ja, jeg måtte teste over flere dager). Opplevde SA for nøyaktig et år siden, og etter et nytt år med mye prøving ble det endelig positiv test. Flere som har opplevd SA som føler seg litt «likegyldig» om man kan bruke det ordet? Trodde jeg skulle være 10 gang mer bekymret, men er mye roligere nå enn i fjor og kan jeg nå spørre etter HcG måling? Legetime på mandag

Velkommen :happy: Ja du kan spør om å målehcg hos legen, spesifiser at du ønsker å måle stigning, men ikke alltid de innvilger det med mindre man har slitt med kjemiske graviditeter. Når mistet du sist om jeg får spør?

Velkommen :happy: Ja du kan spør om å målehcg hos legen, spesifiser at du ønsker å måle stigning, men ikke alltid de innvilger det med mindre man har slitt med kjemiske graviditeter. Når mistet du sist om jeg får spør?
Jeg var i uke 6 (5+6) om jeg ikke husker feil

Jeg var i uke 6 (5+6) om jeg ikke husker feil
Du kan alltids spør legen siden du fikk en sa såpass tidlig. Den målingen vil jo ikke utelukke at noe kan skje senere, det kan kun fortelle om hvordan det er der og da, men snakk med legen din om de bekymringene du har så får du nok hjelp!

Heia. Snakk med legen din om bekymringene dine. Man kan få ekstra oppfølging ved tideligere spontanaborter, men ofte må man "kreve" det. Går ant å få henvisning til tidlig UL, evt gå privat. Men dette koster jo såklart en del :( lykke til!

Hei!
Jeg opplevde en MA i uke 11 for ca et halvt år siden, og må si jeg kjenner meg veldig igjen i å føle seg likegyldig.. nå er jeg gravid igken, pg har testa 4 ganger! jeg fikk positiv test 10dpo, nå er jeg bare på 13dpo og streken øker for hver dag, men er jo veldig tidlig fortsatt. Jeg hadde trodd jeg kom til å bli kjempeglad og bekymra, men føler helt ærlig ikke noe særlig i det hele tatt. Tenker bare at det ikke kommer til å gå denne gangen heller. Så føler veldig med deg!

Back
Topp