Sniker meg inn her.....

Jenta90

Andre møte med forumet
Kommer sigende inn her....... TROR jeg har fått positiv test! Har testet med RFSU tidligtest. Synes den er tydelig, men hører det er mye skygger på disse. Tenkte å spørre dere om noen av dere brukte samme test å hvordan den så ut i forhold til min? Er den virkelig positiv? Jeg er i såfall 4+2 med termin 2. August!

Vedlegg

• F7E4A211-C51A-45DF-A9AB-67F830B438A1.jpeg
    F7E4A211-C51A-45DF-A9AB-67F830B438A1.jpeg
    12,9 KB · Visninger: 115
  • B2FB44CD-F1ED-415C-807F-5A2D49F7AE13.jpeg
    B2FB44CD-F1ED-415C-807F-5A2D49F7AE13.jpeg
    10,1 KB · Visninger: 110
  • 5539CCF3-A0FF-4EAB-AE63-9CB6DAE1D352.jpeg
    5539CCF3-A0FF-4EAB-AE63-9CB6DAE1D352.jpeg
    10,1 KB · Visninger: 113
Kommer sigende inn her....... TROR jeg har fått positiv test! Har testet med RFSU tidligtest. Synes den er tydelig, men hører det er mye skygger på disse. Tenkte å spørre dere om noen av dere brukte samme test å hvordan den så ut i forhold til min? Er den virkelig positiv? Jeg er i såfall 4+2 med termin 2. August!

Ja jeg vil si at den er positiv, gratulerer:love7

Tolker den som positiv uten tvil! Gratulerer :smiley-bounce012

Tull og vas at de skal ha skygger. Hvis noen har skygger eller ikke vise noe i det hele tatt, så er det babyplan sine tidligtester. Jeg fikk ikke noe på babyplan sin, men en like tydelig strek som din på rsfu stavtest, og er (fremdeles) gravid med tvillinger! (Uke 29 nå)
Så, gratulerer så masse! Du er gravid!

Gratulere så masse til alle
Vet ikke om jeg hører til her, siden jeg bare er 1 dag over ikm jaja....får hoppe til neste hvis ikke

Hadde andre noe symptomer på denne tiden?

Har hørt at de testene har ganske svak farge, og den ser veldig positiv ut for meg, så gratulerer :woot::happy::Heartred

Gratulerer og velkommen skal du være :)

Back
Topp