Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen har du vært på overtidskontroll?fra desember. Et bein på begge sider hadde termin 23/12. Men ser ut til at det ikke blir noe desember baby. Håper det er ok
TakkVelkommen
Tusen takk skal imorgen. Regner med at jeg blir satt igang den 3/1Velkommen har du vært på overtidskontroll?
Spennende jeg har termin 4.jan, men det siste døgnet harjeg merket godt på kroppen at det nærmer seg. Tror jeg ihvertfall har ikke noe å sammenlikne med, så er jo ikke helt sikker. Ditt første barn?Tusen takk skal imorgen. Regner med at jeg blir satt igang den 3/1
Spennende jeg har termin 4.jan, men det siste døgnet harjeg merket godt på kroppen at det nærmer seg. Tror jeg ihvertfall har ikke noe å sammenlikne med, så er jo ikke helt sikker. Ditt første barn?
Velkommen til oss!! Håper du slipper å vente alt for lenge på babyen din dafra desember. Et bein på begge sider hadde termin 23/12. Men ser ut til at det ikke blir noe desember baby. Håper det er ok
Tusen takkVelkommen til oss!! Håper du slipper å vente alt for lenge på babyen din da