Sniker meg inn her

Pseudomamma

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Septemberlykke 2016
Høsthjerter 2017
Håper det er okei at jeg sniker meg litt inn her etter at lillebror kom litt tidligere enn forventet!
Han hadde veldig dårlig tid ut i natt så storesøster på 1 år rakk ikke å bli hentet engang og sov seg gjennom hele fødselen i vogna si [emoji85]
Lillebror kom i uke 35+0 og hadde en litt tøff start men nå virker det som det går riktig vei i stormfart og han blir sterkere for hver time som går [emoji170]
Helt perfekt med sine 2380g
55a865772c7ff8f71433389c3066b98c.jpg

Gratulerer og velkommen til oss [emoji173]️[emoji173]️

Gratulerer så mye!

Håper det er okei at jeg sniker meg litt inn her etter at lillebror kom litt tidligere enn forventet!
Han hadde veldig dårlig tid ut i natt så storesøster på 1 år rakk ikke å bli hentet engang og sov seg gjennom hele fødselen i vogna si [emoji85]
Lillebror kom i uke 35+0 og hadde en litt tøff start men nå virker det som det går riktig vei i stormfart og han blir sterkere for hver time som går [emoji170]
Helt perfekt med sine 2380g
55a865772c7ff8f71433389c3066b98c.jpg

Gratulerer[emoji5] Skikkelig skjønn[emoji173]️

Gratulerer så mye :)

Gratulerer og velkommen til oss :)

Håper det går bra med dere på barsel nå.

Gratulerer så mye! :D Lille gutten vår kom også uke 35, vi ble liggende i 12 dager pga gulsott som ikke lot seg behandle som førte til at han ble slapp å behøvde å bli sondematet. Håper alt går bra med dere, og at hjemreise ikke er så langt unna! For en skjønn liten tass altså! :)

Gratulerer så mye med lillegutt og velkommen hit [emoji169][emoji169][emoji169]

Gratulerer så mye! :D Lille gutten vår kom også uke 35, vi ble liggende i 12 dager pga gulsott som ikke lot seg behandle som førte til at han ble slapp å behøvde å bli sondematet. Håper alt går bra med dere, og at hjemreise ikke er så langt unna! For en skjønn liten tass altså! :)

Takk så mye [emoji4] uff, håper vi slipper gulsott [emoji17] når det endelig forsvant gikk mating og sånt bra da? [emoji4] her har vi en liten trøtt sovebaby (enn så lenge) som ikke vil våkne riktig for måltidene og syntes det er litt for godt å sovne hos mamma..

Back
Topp