Sniker meg inn her

Lenja86

Forelsket i forumet
Marsboerne 20 18
Etter spontan abort i februar,så fikk vi nå en positiv test Kjenner jeg ikke helt klarer å glede meg fult ut,da jeg er redd vi skal miste igjen. Så ukene fremover nå blir uutholdeligSist mistet vi i uke 12+3,men embryoet hadde sluttet å vokse i uke 6 ca. Har noen her fått tidlig ultralyd?jeg vil spørre legen min om jeg kan få det,bare for å få bekreftet at alt er bra med lille frøetMen er litt skeptisk på om de klarer å se noe såpass tidlig Tenkte å holde ut en uke til før jeg bestiller en legetime,å da er vi 6+2....

Gratulerer så mye med positiv test! Trist at du mistet sist, håper den sitter godt denne gangen [emoji173] Jeg var på tul 6+2 og fikk se og høre hjertet, fostersekken og en 4mm lang klump :)

Etter spontan abort i februar,så fikk vi nå en positiv test Kjenner jeg ikke helt klarer å glede meg fult ut,da jeg er redd vi skal miste igjen. Så ukene fremover nå blir uutholdeligSist mistet vi i uke 12+3,men embryoet hadde sluttet å vokse i uke 6 ca. Har noen her fått tidlig ultralyd?jeg vil spørre legen min om jeg kan få det,bare for å få bekreftet at alt er bra med lille frøetMen er litt skeptisk på om de klarer å se noe såpass tidlig Tenkte å holde ut en uke til før jeg bestiller en legetime,å da er vi 6+2....

Gratulerer så mye! Krysser fingrene for at det skal sitte denne gangen <3

Gratulerer så mye med positiv test! Trist at du mistet sist, håper den sitter godt denne gangen [emoji173] Jeg var på tul 6+2 og fikk se og høre hjertet, fostersekken og en 4mm lang klump :)
Tusen takkja krysser alt vi harOk,da er det håp å få høre/se noe såpass tidlig da

Gratulerer så mye[emoji173]️ håper spiren holder seg fast denne gangen[emoji256]

Gratulere og velkommen [emoji4]

Gratulerer! Du kan høre med fastlegen om tidlig ul, ellers er det jo mulig å ta privat. Er godt å få en bekreftelse tidlig, det synes hvertfall jeg etter jeg mistet.

Gratulerer så mye[emoji173]️ krysser fingrene for at spiren sitter bor fast[emoji7][emoji271]

Gratulerer, krysser fingrene for at den sitter!

Gratulerer ❤️ håper lykken er med oss alle nå.

Back
Topp