Sniker meg inn her..

M

Mamma_Lillemor

Guest
Har testet positivt i snart 1 uke, men tør ikke helt ta det innover meg.
Har lest altfor mye på nettet og så mange som har kjemisk osv - så er så redd for å begynne å glede meg, og bli skuffet.

Også føler jeg vel også kanskje at oddsene er litt i mot meg denne gangen. Fødte en datter i februar (2016) og ble konisert i begynnelsen av august i år. Legen sa at det ikke var noe i veien for å prøve, men i ettertid etter å ha lest på nettet leser jeg jo at folk er blitt rådet til å vente både 3 og 6 måneder før de prøver å bli gravide så livmorhalsen skal få tid til å hele seg. Ikke minst om mange som spontanaborterer etter rask graviditet etter konisering.

Så jeg er litt nervevrak kan man kanskje si [emoji14]

Har ifølge kalkisen termin rundt 2.juni. Om dette går all-the-way kan det også bli ganske interessant med tanke på jeg er fulltidsstudent ved universitetet med eksamener da.. [emoji14]

Legger ved noen av testene... [emoji14]
Strimlene er tatt med 1 dags mellomrom, med de eldste øverst (til høyre siden bildet ble den veien det er).

cebe5bbbd2d9f49d5d2bd70da385876e.jpg


bcc648a5433e4c79d78f11dbf160dd10.jpg
 
Gratulere :) skjønne ka du meine. Syns det virke som veldig mange som aborterer, men æ prøve å la vær å tenke på det. Hvis d skjer, så skjer d...
 
Velkommen inn hit til oss og gratulerer så mye! :)
 
Back
Topp