Sniker meg inn her..

Needlepin

Februar 2014 sin Miss Ammetåke
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Hei hei alle sammen ;)

Jeg sniker meg litt forsiktig inn hit til dere:) Hører egentlig til i februar (hadde termin 21/2), men lille prinsen hadde det travelt med å se verden så han kom 14/12. Snek litt vel mye i køen -10 uker prematur, han var 1656gr, 42cm og 28,5 rundt hodet...Håper på hjemreise snart :)

Gratulerer og velkommen hit :D
Håper det går fint med dere og at dere får reise hjem snart :D min første er 16 uker prematur så vet litt hvordan det er..

Shit, så spennende (og litt skummelt vil jeg tro)! Gratulerer så mye og velkommen:) Min lille gutt ble født 21.des, 4 dager over termin. Har også en gutt på 2,5 år fra før. Soccer mom!;)

gratulerer og velkommen hit :)

Gratulerer og velkommen hit :D
Håper det går fint med dere og at dere får reise hjem snart :D min første er 16 uker prematur så vet litt hvordan det er..

Takk for det :)
Oooi, 16 uker prematur ja - det var tidlig det.. Gikk alt fint?
Alt går veldig fint med oss :) Han låg 4 døgn med cpap og har vært utrolig stabil etter det.. Har startet med spisetrening nå, så muligens vi får dra hjem til helgen eventuelt begynnelsen av neste uke:D

Shit, så spennende (og litt skummelt vil jeg tro)! Gratulerer så mye og velkommen:) Min lille gutt ble født 21.des, 4 dager over termin. Har også en gutt på 2,5 år fra før. Soccer mom!;)

Takk for det;)
Ja var en god del blandet følelser i det fødselen var i gang og de ikke klarte å stoppe den.. Men alt har gått overraskende bra :)
Bare gutter på deg også altså :p
Jeg har to gutter fra før, en på 5 1/2 og en som ble 1 nå i November.. Så det blir travelt her fremover ;p
Skulle vært 15mndr mellom di minste, men endte opp med 12mndr og 3uker.. Så de ble litt tette kan du si :p

Takk for det :)
Oooi, 16 uker prematur ja - det var tidlig det.. Gikk alt fint?
Alt går veldig fint med oss :) Han låg 4 døgn med cpap og har vært utrolig stabil etter det.. Har startet med spisetrening nå, så muligens vi får dra hjem til helgen eventuelt begynnelsen av neste uke:D

Ble en tøff start og tøffe uker på sykehuset, men alt går bra nå :) var noe annet å få en til termin :)

Høres ut som han er en veldig sterk gutt, så dere får nok snart reise hjem :) det positive med et opphold på sykehuset er at man får babyen hjem med rutiner ;) masse lykke til fremover :)

Velkommen hit <3 ;)
Felix snek litt i køen, men han er en sterk og flott gutt! :D

Ble en tøff start og tøffe uker på sykehuset, men alt går bra nå :) var noe annet å få en til termin :)

Høres ut som han er en veldig sterk gutt, så dere får nok snart reise hjem :) det positive med et opphold på sykehuset er at man får babyen hjem med rutiner ;) masse lykke til fremover :)

Så bra da! :)
Ja er noe helt annet å få til termin.. Min eldste kom til termin, mens de to siste har vært premature. Det er mye mindre styr å få til termin, slipper mange bekymringer og langt sykehusopphold..

Back
Topp