Sniker meg inn her..

Småsmurf

Gift med forumet
Da melder jeg meg inn her, og ser frem til å bli kjent med dere:). 
Jeg hadde overbevist meg selv om at jeg ikke ble gravid med dette prøverørsforsøket heller.. Men mannen ville jeg skulle teste idag, så da prøvde jeg det, og der var det jammen meg en svaaaak strek:D
Idag er det 2 år siden jeg testa positivt med andre mann, så da er det spire nr tre som sitter i magen:)

Gratulerer så masse og velkommen hit til oss :)

Gratulerer så mye og velkommen hit:)

Gratulerer så mye og velkommen hit til oss på mai :-)

Får gratulerer her også da :) Artig å komme i samme termin gruppe en gang til da :)

Åååh så koselig! Gratulerer så mye med positiv test!

Gratulerer med spiren, og velkommen inn hit på mai =)

Takktakk, alle sammen:)

Vårskatt skrev:
Får gratulerer her også da :) Artig å komme i samme termin gruppe en gang til da :)

Er du hun jeg tror du er da? ;) Vi testet i de samme tider, på den andre gruppa??

Småsmurf skrev:

Vårskatt skrev:

Er du hun jeg tror du er da? ;) Vi testet i de samme tider, på den andre gruppa??

Nei, det tror jeg nok ikke. Vi er i samme mai 11 gruppe og der har ikke jeg sagt noe ennå. 

Gratulerer og velkommen :)

Vårskatt skrev:

Småsmurf skrev:

Vårskatt skrev:

Nei, det tror jeg nok ikke. Vi er i samme mai 11 gruppe og der har ikke jeg sagt noe ennå. 

Okey, men da blir det spennende å finne ut hvem du er etterhvert ;)
Gratulerer så mye ihvertfall:)

Småsmurf skrev:

Vårskatt skrev:

Småsmurf skrev:

Vårskatt skrev:

Okey, men da blir det spennende å finne ut hvem du er etterhvert ;)
Gratulerer så mye ihvertfall:)

Det kommer nok frem etter hvert :) Jeg har nytt nick da, fra vi var her i starten av graviditeten sist, for å være litt mer anonym. Vil ikke att så mange skal vite det før det er litt mer offentlig :)
Kan gi deg ett lite hint da, min ettåring herter Iris :)
Takk :)

Gleder meg til å følge deg her inne. 

Gratulerer :) Morro med flere design-babyer ;) Ja, jeg liker å kalle bebisen i denne magen for det hvertfall, prøverør her og ;)

Back
Topp